Mandagsmad
Fra : Martin Andersen

Dato : 12-01-04 17:59

Hjemmel. kartoffelmos med kålrabi, gulerødder, selleri.

Dertil løg stegt på panden, pølser i små tern, champignon og chiliketchup

Fra : -V-

Dato : 12-01-04 18:27

Martin Andersen wrote:
> Hjemmel. kartoffelmos med kålrabi, gulerødder, selleri.
>
> Dertil løg stegt på panden, pølser i små tern, champignon og
> chiliketchup

Consommé kogt på dyrehals.

Håndmadder: Rullepølse lavet af slaget fra selvsamme dyr med honningsennep,
og stærk ost til 'dessert'.

-V-

Fra : Carina

Dato : 12-01-04 18:35

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]

Kylling i kokosmælk med rød karrypasta, mango og forårsløg....og ris

VH
..Carina

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 12-01-04 18:45

Biksemad(Grillede i søndags) med hjemmebagt brød og fåreost til.
Samt et glas Cava(osse et levn fra weekenden.. hehe..)

Skør blanding.. men det smagte dejligt!

/Herb

Fra : Heidi

Dato : 12-01-04 18:58

Kyllingebryster skåret op og fyldt med hvidløg, semidried tomater,
basilikum og lidt parmesanost (fetaen duede ikke), salt peber og sød
chili. Snørret sammen med tråd.
De blev rigtig gode og saftige selvom de stegte længe for at blive nok.
Dertil tomatsalat, og lidt pasta til kæresten.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : MK

Dato : 12-01-04 19:09

Vi skal også have biksemad. Culotte-rester, råstegte kartofler, løg, 2
pølser og 2 hasselbach kartofler. Dertil selvfølgelig spejlæg

MK

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-01-04 19:12

Bacon, løg og champignoner i flødesovs og pasta. Jeg må nemlig godt
forkæle mig selv i dag, for jeg skal opereres i armen i morgen og så
skal min mand lave mad den næste måned...

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 12-01-04 19:44

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hjemmel. kartoffelmos med kålrabi, gulerødder, selleri.
>
> Dertil løg stegt på panden, pølser i små tern, champignon og chiliketchup

3. dags osso-buco med ris, Hø Hø.

mvh

Eskil

--
Tjen 60-100% ved salg af modetøj til kvinder
www.trendzetters.com/tg-fashion

Fra : zasha

Dato : 12-01-04 19:49

Åd bare resterne af en af mine haner....
Slagtet søndag morgen, grydestegt søndag aften *slurp*
Og så resterne idag, 2 minutter i mikroen med den, lidt skysovd og de
resterende aspargeskartofler...
Han var en smule sej, men han har jo også levet et rigtigt hønseliv, med
mulighed for at bruge musklerne..og ok, han var muligvis lidt for
gammel...men godt - dét smagte han :)

--
Hilsen Heidi (der ikke kan slagte dem selv, men spiser dem med rigtig god
samvitighed *smil*

http://chocolade.dk

Fra : Ian Matheson

Dato : 12-01-04 20:20

Hjemmelavede røsti kartofler. Krebinetter af flæskefars. Dampede Bønner.
Lidt koldt smør som sovs

Fra : kim@lechef.dk

Dato : 13-01-04 00:12

Hej
Kalvekoteletter m. karotter,majs ærter ,pasta og hjemmelavet tomatsauce
mvh mcloud

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 13-01-04 09:31

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message news:<xnAMb.77784$dP1.189928@newsc.telia.net>...
> Hjemmel. kartoffelmos med kålrabi, gulerødder, selleri.
>
> Dertil løg stegt på panden, pølser i små tern, champignon og chiliketchup

Pasta alla carbonara.

Min kone var inde på Østerbro. Det er ikke muligt for hende at gå
forbi italieneren på Dag Hammerskiölds Allé så hun havde (bl.a)
pancetta med hjem. Og da jeg havde købt en pakke frisk pasta og æg,
var menuen indlysende

Vi udvidede den normale opskrift med et par fed hvidløg og en kvist
rosmarin, sauteret lidt på panden før vi kom pancettaen i. Sautere
lidt på det, kogt pasta oveni, et ordentlig skud friskrevet parmesan,
dernæst et par piskede æg, røre røre røre, godt med friskværnet peber
på, server.

Pilsner Urquell til.

Ebbe