Taxi 2 - monsterfilm!!!
Fra : Kong Kent

Dato : 21-04-01 00:13

Måtte bare lige tilkendegive min overgivelse overfor denne film. Det er
historiens bedste efterfølger siden Godfather II.

Gud skabte Peugeot 406...og Emma Sjöberg...tak, tak!!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Hans Pedersen

Dato : 21-04-01 07:56

On Sat, 21 Apr 2001 01:13:12 +0200, "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>
wrote:

>Gud skabte Peugeot 406...og Emma Sjöberg...tak, tak!!

Oh yeah! Man kunne bare drømme om, at det var en Alfa 156 han
pryglede rund i Paris' gader.

Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ#: 9178476
http://h2ns.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 27-04-01 20:31

> Oh yeah! Man kunne bare drømme om, at det var en Alfa 156 han
> pryglede rund i Paris' gader.

Budgettet ville ikke kunne klare udgifterne til reparationer.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-04-01 09:15

On Fri, 27 Apr 2001 21:30:50 +0200, "Morten Wartou"
<morten_remove_when_replying@wartou.dk> wrote:

>Budgettet ville ikke kunne klare udgifterne til reparationer.

Hehe!

Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ#: 9178476
http://h2ns.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-04-01 09:48

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message
> Måtte bare lige tilkendegive min overgivelse overfor denne film. Det er
> historiens bedste efterfølger siden Godfather II.

Ja, den er faktisk ok underholdende, selvom den IMØ er lidt for
politiskole-plat-agtig. Eller er det snarere Den lyserøde panter, der lånes
fra mht. de klodsede politifolk?

/Nikolaj

Fra : Peter Fleinert

Dato : 21-04-01 12:20

> Ja, den er faktisk ok underholdende, selvom den IMØ er lidt for
> politiskole-plat-agtig. Eller er det snarere Den lyserøde panter, der
> [...]
Det må åbenbart være en trend i franske film, da det samme gør sig gældende
i Blodrøde floder.