Brændstof lækage, hvad er mest sandsynligt~
Fra : Morten Trab

Dato : 12-01-04 14:32

Min Kadett E'er fra '89 er begyndt at lække benzin, og jeg har fundet frem
til at det er henne omkring tanken (der sad noget benzin på slangen ca. 5 cm
fra tanken)...
Hvad ville i så vurdere er mest sandsynligt?? En gennemtæret tank, eller et
mørnet stykke slange??

--
Mvh. / Best Regards
Morten Trab (BlackChart)

Ved mail, fjern REMOVE fra teksten-

Fra : CALLEBØH

Dato : 12-01-04 14:38

DESVÆRRE en mør tank -
Men de fåes som uriginale til en billig penge - men se efter årgang - da
benzinmåleren er forskellig fra
vist nok 90.
bilkabola

Fra : Benjamin Skov Rasmus~

Dato : 12-01-04 14:42

"Morten Trab" <mailto:mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> mørnet stykke slange??
>slagen, da det er der der sidder benzin. Det er ikke særligt dyrt at lave, bare
kør ned til nærmeste værksted og bed om et stykke slage, i de rigtige mål.

Med venlig hilsen
Benjamin Skov Rasmussen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.62.155.18)

Fra : Morten Trab

Dato : 12-01-04 14:50

"Benjamin Skov Rasmussen" <lakkendrup@msn.com> skrev i en meddelelse

> slagen, da det er der der sidder benzin.

Kunne det ikke også tænkes at det er tanken, og det så er løbet ned af
slangen?? Ikke at jeg vil udelukke at det er slangen, men?!

Fra : Fam. Olsen

Dato : 12-01-04 20:02

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne det ikke også tænkes at det er tanken, og det så er løbet ned af
> slangen?? Ikke at jeg vil udelukke at det er slangen, men?!

Det kan være begge dele, og det er sgu svært at vurdere uden at se det. Hvad
det oftest er, er nok tæt på 50/50. Men jeg vil tro at hvis det er tanken
vil der være en stor bar plet hvor undervognsbehandlingen er skyllet væk af
benzinen. Så der er kun en vej: Ind under bilen og kig efter.

MVH Niels

Fra : Hit

Dato : 12-01-04 23:23

> [...]
>vil der være en stor bar plet hvor undervognsbehandlingen er skyllet væk af
>benzinen. Så der er kun en vej: Ind under bilen og kig efter.

Inden du kravler under, så fyld tanken helt op med benzin, så bliver
lækagen mere synlig.

Niels

Fra : TGD

Dato : 12-01-04 18:13

> [...]
cm
> fra tanken)...
> Hvad ville i så vurdere er mest sandsynligt?? En gennemtæret tank, eller

Pengepungsmæssigt kunne du jo skifte helt frem til pumpen.

Tanken skaffer du på www.dataophug.dk resten i Høyers eller lignende.

Fra : Morten Trab

Dato : 13-01-04 09:33

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> Pengepungsmæssigt kunne du jo skifte helt frem til pumpen.
>
> Tanken skaffer du på www.dataophug.dk resten i Høyers eller lignende.

Høyer har tanken, men synes ikke jeg kan finde nogle slanger o.lign. hos
dem...
Nå...Anyway...Er pt. på krykker, så jeg ladet min lokale mekker kigge på
det, har snakket med ham idag, og skal op med den om lidt, så han kan
konstatere helt præcist hvad det er...

--
Mvh. / Best Regards
Morten Trab (BlackChart)