Våbenskab
Fra : kim christiansen

Dato : 20-04-01 23:57

Hej
Jeg tænker på at købe et våbenskab. Skabet som jeg har i tankerne skal være
stort nok til min. 5 våben og en del ammunition. Ydermere kunne jeg også
tænke min en digital kode lås til skabet.
Er der nogen som kender gode skabe til fornuftige priser, med ovenstående
kvaliteter.

Mvh
Kim C

Fra : Jørgen Folkmann Somm~

Dato : 21-04-01 01:47

Prøv og gå ind på Wild Game´s hjemmeside:
www.wildgame.dk
Mvh.
Jørgen Folkmann Sommer

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 21-04-01 09:29

In article <993E6.527$t16.1461105681@news.euroconnect.net>,
kim@ingenioer.dk says...
> [...]
> tænke min en digital kode lås til skabet.
> Er der nogen som kender gode skabe til fornuftige priser, med ovenstående

Det billigste skab jeg har fundet, dog uden digital lås, er hos Harald
Nyborg. Det er et udmærket skab dog er indsatsen lidt billig.
MVH
Henrik

Fra : M Sørensen

Dato : 21-04-01 14:49