kan man se sit eget x-face?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-01-04 13:32

Ja, det kan jo være ,at svaret giver sig selv, når jeg sender dette
indlæg afsted........

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-01-04 13:36

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Ja, det kan jo være ,at svaret giver sig selv, når jeg sender dette
> indlæg afsted........

YES!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-01-04 13:45

On Mon, 12 Jan 2004 13:36:06 +0100, Lone Schmidt wrote
(in article <1g7gb31.639dlg1qazw8cN%maillone@netscape.net>):

> YES!

Og forhåbentlig yes her også... jeg mener: mjiauv!

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-01-04 19:24

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> On Mon, 12 Jan 2004 13:36:06 +0100, Lone Schmidt wrote
> (in article <1g7gb31.639dlg1qazw8cN%maillone@netscape.net>):

> Og forhåbentlig yes her også... jeg mener: mjiauv!

Ja, mon ikke David, der er basis for et panterbrøl ;-D
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge