At se på
Fra : pjm

Dato : 12-01-04 12:06

Jeg har en fantasi om at se på mens min kone har sex med en anden
mand. Er der andre mænd som har sådan nogle fantasier, eller er jeg
ikke rigtig klog.

pjm

Fra : Babba-Papa

Dato : 12-01-04 23:16

Der var engang en bruger ved navn pjm@ofir.dk (pjm) der skrev:

>Jeg har en fantasi om at se på mens min kone har sex med en anden
>mand. Er der andre mænd som har sådan nogle fantasier, eller er jeg
>ikke rigtig klog.

Du er skam helt normal............hvad tid skal jeg komme forbi ?
*LOL*

(Sorry, men den var for oplagt.)

Voyeurisme er vist ikke så sjældent, men jeg tror dog at du
virkelig skal tænke dig godt om, inden du lader konen hoppe på en
anden (forudsat at hun deler din fantasi).

Jalousiens grimme fjæs kan dukke op og i værste fald smadre
tilliden mellem jer.

Men ellers er der vel kun at sige: Spring ud i det !
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : Søren Smoke

Dato : 13-01-04 12:08

"pjm" <pjm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en fantasi om at se på mens min kone har sex med en anden
> mand. Er der andre mænd som har sådan nogle fantasier, eller er jeg
> ikke rigtig klog.
>
> pjm

Har selv samme fantasi - selvom jeg ved at jeg ville stige totalt af hvis
den blev til virkelighed.
Fantaserer f.eks. om at komme uventet hjem og høre "lyde" fra hende og en
anden - men også her ved jeg at hvis det virkelig skulle overgå mig i
virkeligheden ville konsekvenserne være helt uoverskuelige. Jeg agter ikke
at indvie hende i fantasierne. Ikke fordi jeg tror hun ville gøre dem til
virkelighed, men jeg tror ikke rigtigt at hun vil kunne forstå mig på dette
punkt.
Heldigvis er jeg 100% sikker på at min søde kone er mig tro - så det hele
forbliver fantasier. Men dem har man jo osse lov at ha' for sig selv.

Og sådan er det nok bedst.

SS

Fra : pjm

Dato : 18-01-04 13:37

"Søren Smoke" <soren@smoke.dk> wrote in message news:<4003d1f7$0$17621$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> [...]
> virkelighed, men jeg tror ikke rigtigt at hun vil kunne forstå mig på dette

Det med at hun er mig utro, tænder ikke mig så meget. Det ville gøre
mig rasende. Men det andet, hvor jeg har kontrollen over hvad der skal
ske, tænder mig.

Du skal ikke være sikker på, at det ikke kan tænde din kone, at
fantasere med at hun er sammen med en anden, medens du ser på eller er
til stede.

Er der mon nogle piger i gruppen som tænder på det?

pjm

Fra : JJ

Dato : 13-01-04 12:52

On 12 Jan 2004 03:05:53 -0800, pjm@ofir.dk (pjm) wrote:

>Er der andre mænd som har sådan nogle fantasier, eller er jeg
>ikke rigtig klog.

Man kan faktisk svare bekræftende på begge spørgsmål.