Hvad er den værd?
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 22:11

Hvad vil i mene min Audi A3 er værd? Der er stor froskel på pisen på dem der
er til salg på bilbasen

A3 1,8T (190 hk Chippet for et år siden)
år: 1999
km: 120.0000
Alle Service overholdt
Ny tandrem, klodser og skiver
17" alu med helt nye dæk
Meget god stand og ikke ryger

..salem

Fra : Rene´

Dato : 11-01-04 22:17

Du kan få 300kr og en gammel plæneklipper

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 22:35

"Rene´" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan få 300kr og en gammel plæneklipper

:) jeg er på. Men så bliver det på tom tank

..salem

Fra : Thomas Krath

Dato : 11-01-04 22:35

> Hvad vil i mene min Audi A3 er værd? Der er stor froskel på pisen på
> dem der er til salg på bilbasen
>

> A3 1,8T (190 hk Chippet for et år siden)

Hvorfor skal du allerede af med den igen?

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 22:43

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal du allerede af med den igen?

Jeg har haft den i 2 år. Den er lidt for lille rent pladsmæssigt. Havde
problemer da jeg skulle hente vores juletræ i år :)

..salem

Fra : Thomas Krath

Dato : 12-01-04 11:01

> Jeg har haft den i 2 år. Den er lidt for lille rent pladsmæssigt.
> Havde problemer da jeg skulle hente vores juletræ i år :)

Hehe okay :)

Uden at vide noget om din bil udover det oplyste, vil jeg vurdere den til at
kunne sælges med udgangspunkt i en salgspris omkr. 180-185 tkr. - hvad mener
du selv, og hvor meget gav du for bilen for to år siden?

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 23:30

> [...]
mener
> du selv, og hvor meget gav du for bilen for to år siden?

Jeg ville selv skyde på 178.

Men jeg gav lidt mere for den for to år siden. ikke meget mere men lidt mere
;)

men hvor meget kan man stole på bilpriser.dk?

..salem

Fra : Thomas Krath

Dato : 12-01-04 23:32

> Jeg ville selv skyde på 178.

Så sætter du den til DKK 179.000, så er der lidt at forhandle på.

> men hvor meget kan man stole på bilpriser.dk?

Brug den som vejledning sammen med bilbasen.dk/privatsalg.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 23:39

> Så sætter du den til DKK 179.000, så er der lidt at forhandle på.

> Brug den som vejledning sammen med bilbasen.dk/privatsalg.

Men det ender nok med jeg ikke sælger den. Elsker sgu den bil for meget.
Plus hvad fan' skal mit næste køb være. Kan ikke få en bil med de
køreegenskaber igen hvis den skal være større :( det er jo min lille
go-cart

..salem

Fra : Thomas Krath

Dato : 13-01-04 00:11

> de køreegenskaber igen hvis den skal være større :( det er jo min
> lille go-cart

Subaru Impreza GT Turbo stc. :)

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 00:24

> Subaru Impreza GT Turbo stc. :)

tror du virkelig jeg vil gå fra en dejlig tysk kvali bil til en raslende
nudel-kasse-bil

En gang tysk altid tysk :)

..salem

Fra : Mogens...

Dato : 13-01-04 18:35

On Tue, 13 Jan 2004 00:24:29 +0100, ".salem" <salem"SNABELA"mail.dk>
wrote:

>tror du virkelig jeg vil gå fra en dejlig tysk kvali bil til en raslende
>nudel-kasse-bil

En Subaru er noget af det bedste, der kan købes for penge. Desuden har
de en fremragende garanti ordning, som betyder, at GT Turbo's, der er
chippede, også er dækket af garanti'en. Subaru er den mest solgte 4x4
i Schweiz!

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 23:47

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de en fremragende garanti ordning, som betyder, at GT Turbo's, der er
> chippede, også er dækket af garanti'en. Subaru er den mest solgte 4x4

lyder imponerende men hvad kan man bruge det til. Lada er den mest solgte
bil i Rusland. Du vil vel ikke have den af den grund ;)

..salem

Fra : Mogens...

Dato : 14-01-04 06:24

On Tue, 13 Jan 2004 23:47:03 +0100, ".salem" <salem"SNABELA"mail.dk>
wrote:

>lyder imponerende men hvad kan man bruge det til.

Det forklarer blot den misopfattelse, du har af bilen.

>Lada er den mest solgte
>bil i Rusland. Du vil vel ikke have den af den grund ;)

"Vi" sammenligner os normalt ikke med Rusland, gør vi....

/Mogens
far til 2 drenge!

Fra : Thomas Krath

Dato : 17-01-04 00:37

> Det forklarer blot den misopfattelse, du har af bilen.

Meget stor misopfattelse.... :(

> "Vi" sammenligner os normalt ikke med Rusland, gør vi....

Nogen gør åbenbart :|

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 22:36

> Hvad vil i mene min Audi A3 er værd? Der er stor froskel på pisen på dem
der
> er til salg på bilbasen

Du kan bytte med min Mondeo ST16 RS

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 22:43

> der
>
> Du kan bytte med min Mondeo ST16 RS

Får jeg så fuld tank åp den :)

..salem

Fra : phk

Dato : 12-01-04 07:08

".salem" <salem"SNABELA"mail.dk> skrev i en meddelelse

> A3 1,8T (190 hk Chippet for et år siden)
> [...]

Well, hårdt presset vil jeg godt give en spist skumbanan og en pose med
huller fra vaniljekransen fra forrige jul.

Havde det nu været en rygerbil ville jeg godt have givet 2 spiste
skumbananer ... ;)

--
Per, Esbjerg