Erotisk kildning / Kilde tortur m.m.
Fra : tinge

Dato : 11-01-04 19:53

Hej nyhedsgruppe

Jeg har forhørt mig på denne nyhedsgruppe før ... og fik kun et enkelt svar,
men det er flere år siden, så nu prøver jeg lykken igen.

Der må da virkeligt være ANDRE end lille mig, der har det at kilde eller
blive kildet som deres YNDLINGS forspil/fetish/kald-det-hvad-du-vil

Jeg kunne helt vidt godt tænke mig at læse nogle gode noveller eller
fantasier om emnet, men det ser ud til at det bedste sted indtil videre er
et engelsk "community" som det så smukt hedder på NyDansk

http://www.tickletheater.com/

..... Er der andre der har fundet nogle gode LÆSE steder, så sig endelig til
eller mail nogle kildne historier til mig jeg kan sidde og NYDE i de kolde
vinter aftner

Kildne hilsner

tinge{A}

--
(er også at finde på scor.dk)

Fra : Mogens Sørensen

Dato : 11-01-04 23:18

Hej gruppe,

Der er i hvert fald "lille mig" der deler denne specielle
hvad-man-nu-skal-kalde-det.

Er der andre?

Vil da prøve at se om jeg kan finde nogen historier.

Kildne hilsner,

Mons

Fra : tinge

Dato : 19-02-04 18:43

Hej til de kildne
.... og dem med løbske fingre

Jeg har fundet en Dansk gut inde på "tickletheater" som fortalte mig om
nogle Danske tekster :

> [...]
> sig af med sine nubiske troldmænd. "..for ingen forstår som de at kilde mine
> fodsåler..." (!).
>
> Ellers kan jeg anbefale "Danske slotte og herregårde" udgivet af FDM. Deri kan
> man læse om en spøgelse på Bramminge Hovedgård, som "går omkring ved nattetide
> og kilder kvindelige gæster under fødderne."
>
> Ugens rapport havde for snart evigheder et interview : "kild mig - elsk mig".
>
> En rigtig god tekst: vinder-novellen fra SMils novelle-konkurrence (ca 1986?)
> plottet skal ikke afsløres her - men det involverer fjer...

Hvis der er nogen, som ved hvordan man finder frem til den slags gamle
artikler (der er ingen bibliotekar gemt i mig) så giv ENDELIG lyd fra jer...

Er ALTID meget modtagelig for gode kildne tekster

Kildne hilsner

tinge{A}

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-04 07:38

"tinge" <tinge_a@sol.dk> wrote in message
> [...]
til
> eller mail nogle kildne historier til mig jeg kan sidde og NYDE i de kolde

Jeg så nogle seje California-blue-movies med flotter piger der kildedes og
nød det

Men er der ikke noget uforløst ved den leg?

Fra : tinge

Dato : 12-01-04 17:56

On 12/01/04 7:37, in article PgrMb.10$8T4.3@fe20.usenetserver.com, "Bo
Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

> Jeg så nogle seje California-blue-movies med flotter piger der kildedes og
> nød det
>
> Men er der ikke noget uforløst ved den leg?

Som med alt anden leg/fetish/dominans/kald-det-hvad-du-vil er der vel mangel
på forløsning?? Det er jo næppe de fleste Læder fetishister der ligefrem får
orgasme ved at tage lædertøj på ... (humor)

Jeg kan jo ikke svare for andre end mig selv, men for mig er det et ekstra
PLUS til sexlivets øvrige mangfoldighed. Det at blive kildet hæder og ære
fra er en ingrediens, der tænder.

Et udpluk fra min SCOR-profil forklarer det måske??

[citat start] Hvad er BDSM så for mig Š. Ja smerte for smertens skyld tænder
mig ikke, faktisk er jeg lidt af en ²kylling² på det punkt. Jeg har et
mægtigt erogent punkt oppe i min hjerne et sted - lige ved siden af centret
for gensidig respekt *sMiler underfundigt*. De få udvalgte har fundet ud af
at jeg er umanerligt kilden. Jeg har det med fingre der kilder, som nogle
har det med pisken, der slårŠ.. Dominans, mental og fysisk, tænder mig
meget, et bestemt blik på tværs af rummet, eller et bestemt tag i tøzen kan
ha¹ større effekt end mange ord. Leg med ord er også en vej for den trænede
S¹er Š *sMiler underfundigt* Š Kan man mestre sprogets muligheder for nuance
og især for dets muligheder i humørfuldt ordspil og dominans så har man
vundet en vej til tøzens venskab og respekt. Bondage er ²in² og det er
fetich tøj til en vis udstrækning også, men ekstrem smerte er ²yt² sammen
med toilet-, børne- og dyre sex. Afstraffelse er altid et ²emne² til
diskussion hos mig *sMiler underfundigt* for straf er jo noget man IKKE
ønsker, så hvis man ØNSKER at blive pisket/kildet/<indsæt ønsket aktivitet>
så skal man jo opføre sig som S¹eren ØNSKER og så er det jo IKKE en straf,
men en belønning ?!? *fniz* BDSM er ikke 24/7 for mig/os men et ekstra
aspekt i vores ellers ret normale liv. [citat slut]

Men tilbage til dit spørgsmål ...
Jeg har LÆST om folk der kunne kildes til en orgasme, men man skal ikke tro
på alt hvad man læser, og da jeg ikke reelt KENDER nogen, som har prøvet det
må det stå hen i det uvisse om det passer ... Det passer ikke på mig, kan
jeg kun sige.

Kildne hilsner

tinge{A}

Fra : m h

Dato : 13-01-04 16:18

tinge <tinge_a@sol.dk> wrote in message news:<BC28902E.8DDE%tinge_a@sol.dk>...

> [...]
> må det stå hen i det uvisse om det passer ... Det passer ikke på mig, kan

Hej tinge{A} og andre med interesse for erotisk kildning,

jeg er selv 40, mand, og tænder særdeles meget på at kilde kvinder...

Jeg er i øvrigt erotisk dominerende og foretrækker at lade den
erotiske kildning indgå som "tortur", "straf", erotisk drilleri"
el.lign., selv om kildning uden aspekter af dominans også tænder mig.

Verbal dominans/ sprogligt drilleri i forbindelse med kildningen
forhøjer i dén grad den erotiske pirring...

Håber at høre mere fra de ligesindede

/Soletickle09

soletickle09@hotmail.com

Fra : PerX ...

Dato : 13-01-04 18:31

In article <BC275A21.8D9C%tinge_a@sol.dk>, tinge_a@sol.dk says...

> Der må da virkeligt være ANDRE end lille mig, der har det at kilde eller
> blive kildet som deres YNDLINGS forspil/fetish/kald-det-hvad-du-vil

Af dømme efter de mange kommercielle kilde sites, så er der vel en del.

Fra : tinge

Dato : 14-01-04 21:36

On 13/01/04 18:30, in article
MPG.1a6e49bb17345bce98a30c@news.usenetserver.com, "PerX ..."
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> In article <BC275A21.8D9C%tinge_a@sol.dk>, tinge_a@sol.dk says...

> Af dømme efter de mange kommercielle kilde sites, så er der vel en del.

Undskyld, jeg omformulerer ... Andre DANSKERE ... Ville gerne læse noveller
og udveksle ideer på mit EGET sprog ...

Jeg ved godt der er mange engelsksprogede kommercielle sider.

/tinge{A}

Fra : Mons

Dato : 15-01-04 12:10

Engelsk er et større sprogområde end dansk, derfor skal vi nok ikke undre os
over, at det er lettere at finde engelsksprogede sider.

Jeg har selv prøvet at komme i et engelsksproget chatrum på en af disse
sider. Mange der kom der var engelsksprogede, mest amerikanere men nogen
englændere og australiere. Det undrede mig, at jeg ikke mødte nogen
danskere. Der var tyskere og franskmænd - det nærmeste var en enkelt svensk
pige.

Det kan ikke passe, at der ikke er flere danskere. Eller er det for "bizart"
for danskerne?

Venlig hilsen,

Fra : mcsj

Dato : 15-02-04 09:18

Hej jeg er en frisk fyr

Som elsker at kilde andre
og se film med nogen der bliver Kildet. Har 1.5 gb film med Kildning..
Det er sku dejligt. Men sige mig vil du bindes og kildes under armene.
Ik her, Jeg vil gerne kunne gør modstand.

http://www.kandu.dk/