Gulv / Rep ef bil
Fra : Jensen

Dato : 11-01-04 18:26

Er du mekaniker som har et gulv med huller mv. eller trænger du bare til en
ny gang Expoy maling og / eller en industri belægning, så bytter jeg gerne
med rep af en Volvo.

Hilsen

Fra : Thomas

Dato : 11-01-04 19:14

Jeg er bare nysgerrig. Men hvordan afregner I herefter jeres mellemværende
med skattefar?

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 19:24

> Jeg er bare nysgerrig. Men hvordan afregner I herefter jeres
mellemværende
> med skattefar?

Han skal bare blande sig udenom ting som ikke rager ham, han får nok i
forvejen og er stadig så utaknemmelig

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Christian Hansen

Dato : 11-01-04 19:27

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> mellemværende
>
> Han skal bare blande sig udenom ting som ikke rager ham, han får nok i
> forvejen og er stadig så utaknemmelig

enig :D
Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Thomas

Dato : 11-01-04 20:09

Ja, han får ihvertilfælde en stor del af min indtægt og desuden en del når
jeg køber og reparerer, så derfor ville jeg lige sikre mig at alle andre
også gør det samme, ellers falder samfundet jo sammen til sidst

Mvh

thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 20:31

> Ja, han får ihvertilfælde en stor del af min indtægt og desuden en del når
> jeg køber og reparerer, så derfor ville jeg lige sikre mig at alle andre
> også gør det samme, ellers falder samfundet jo sammen til sidst

Han er blevet så grådig at han endda vil have en del af min (500 Kr)
julegave fra firmaet og flere tusind kr af det guldur som jeg engang kan få
efter 25 års tjeneste. Hva' f.... er det for en opførsel....at kræve sin del
af en REEL gave :o/

Fra : Broegger

Dato : 12-01-04 00:02

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> fumlede med tastaturet og
frembragte news:vngMb.71774$jf4.4611868@news000.worldonline.dk:

> Jeg er bare nysgerrig. Men hvordan afregner I herefter jeres
> mellemværende med skattefar?

Skattefar.... han er vist ikke så kendt i Jylland, er han i familie med ham
der Moms?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Jensen

Dato : 13-01-04 05:41

Den forening er vi sgu da ikke medlem af her over, har ligsom aldrig slået i
gennem....

Fra : Jensn

Dato : 13-01-04 10:13

"Jensen" <REMOVE_THISdrageflyver@msn.com> skrev i en meddelelse
> Den forening er vi sgu da ikke medlem af her over, har ligsom aldrig slået
> gennem....

> ham

Nej, alt det dér moms, told, skat og afgift's-værk er noget opreklameret
skidt

Mvh.
Jensn