Automatisk indsætning af sider i frames - ~
Fra : Kim Hansen

Dato : 11-01-04 16:54

Hejsa

Jeg har en aps side med et indbygget frame, jeg kunne godt
tænke mig at jeg ved at angive en værdi i url, f.eks

www.mitwebsted.dk/velkommen.asp?Page=DK

Her skal så min velkommen side loade og hente
DK siden ind i mit frame.
Jeg har skrevet koden til at hente værdi request.quernystring
men hvordan indsætter jeg den så i framet.

Med venlig hilsen

Kim Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : simon moore højer

Dato : 11-01-04 16:58

> Jeg har en aps side

prøv at spørge i asp-gruppen: <a
href="http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_
serverside_asp/default.asp">dk.edb.internet.webdesign.serverside.
asp </a>