Film
Fra : henrik

Dato : 11-01-04 16:28

Er der nogen steder på nettet hvor man gratis kan finde gode billeder og
film ?

Og det skal være gratis...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 11-01-04 20:16

On Sun, 11 Jan 2004 16:28:20 +0100, henrik wrote:

>Er der nogen steder på nettet hvor man gratis kan finde gode billeder og
>film ?
>
>Og det skal være gratis...

Prøv de binære nyhedsgrupper!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Ye shalt not insert thy fist into the computer screen!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-01-04 20:04

On Sun, 11 Jan 2004 16:28:20 +0100, "henrik" <NO@MAIL.DK> wrote:

>Er der nogen steder på nettet hvor man gratis kan finde gode billeder og
>film ?

ja som tdc kunde tror jeg du råder over de danske erotik billed
grupper men ikke film - se dk.binaer.erotik - hvis du bruger oe som
news reader har du nok et problem da det meste er pakke som Yenc

>Og det skal være gratis...

jamen det er det også men ellers se på de udenlandske alt grupper der
er MASSER....

--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-01-04 20:50

"henrik" <NO@MAIL.DK> wrote in message
> Er der nogen steder på nettet hvor man gratis kan finde gode billeder og
> film ?
>
> Og det skal være gratis...

I de news:dk.binaer.erotik finder du mange billeder
og ig news:dk.binaer.erotik.film er der mange sjove små film, eller så skal
du bruge sådan noget som eDonkey og så gå ind på www.sharereactor.com og
find nogle film du kan hente, du kan sikkert også finde billeder på æslet.

Mvh
Simon

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-01-04 02:13

On Sun, 11 Jan 2004 20:49:58 +0100, "Simon Nielsen"
<news@REMOVETHISsiho.dk> wrote:

>"henrik" <NO@MAIL.DK> wrote in message

>I de news:dk.binaer.erotik finder du mange billeder

yep

>og ig news:dk.binaer.erotik.film

nope han er tdc kunde de har ikke den gruppe

Fra : Henrik B.

Dato : 14-01-04 20:23

Bo M Mogensen wrote:
::: I de news:dk.binaer.erotik finder du mange billeder
::
:: yep
::
::: og ig news:dk.binaer.erotik.film
::
:: nope han er tdc kunde de har ikke den gruppe

Jo de har da...

M.v.h.

Fra : Trinita

Dato : 11-01-04 20:58

Hej
Prøv at downloade kazaa. I det program kan du finde noget.
vh trinita

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 12-01-04 13:38

her er så GUIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

på den her måde kan du komme ind på de fleste betalings sites gratis!

gå ind på www.mirc.com og hent den seneste version.

pak den ud og indstaler den.

under connect skal du skrive et logon navn og en email addresse hvilken er
ligegyldigt!

under -connect vælger du servers. under IRC Network vælger du DALNET.
under der hvor du vælger dalnet der står der IRC Server der vælger du bare
en tilfældig.

når du så har gjort det så skal du vælge ikon nr. 4 (channel list). der skal
du under match tekst skrive pass og ikke andet! så vælger du get list og
alle de channels der giver passwords væk kommer frem!

dobbelt klik på en af dem og når du så kommer ind i channelen skriver du
enten @find playboy eller !find playboy så kommer der en masse links med
passwords i!!!!!

bare spørg løs hvis i har nogen problemer!
--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk

Fra : PerX ...

Dato : 13-01-04 18:29

In article <4002952b$0$24860$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
nospam@minvogn.dk says...
> her er så GUIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> på den her måde kan du komme ind på de fleste betalings sites gratis!

Du kan også få en fed bøde og komme i fængsel ganske gratis ;)

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 13-01-04 20:48

næh! jeg har ikke gjort noget ulovligt!

Fra : PerX ...

Dato : 14-01-04 11:01

In article <40044b8c$0$4164$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
nospam@minvogn.dk says...
> næh! jeg har ikke gjort noget ulovligt!

Jo, hvis du bruger et password du ikke har betalt for.

Fra : K.M.

Dato : 20-01-04 08:45

> In article <40044b8c$0$4164$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
> nospam@minvogn.dk says...
>
> Jo, hvis du bruger et password du ikke har betalt for.

her kommer guiden...

gå ind på www.thumbzilla.com

nede i bunden (i højre side) står der "blah blah.... ENTER"

tryk på enter, og vent...

når din browser er færdig med at hente alle bannere og andet gøgl

kører du igen ned i bunden og trykker på: NO THANKS,
LET'S CONTINUE TO THUMBZILLA

når du har gjort det er det bare at vente på at thumbzilla henter alle de
gratis ting til dig, listen starter lidt nede af siden med:
Zilla's Site Of The Minute

K.M.

begin 666 eyeball2.gif
M1TE&.#EA$P`3`/(``````! 0`)F9`//S`$I*`+FY`'-S`"DI`"'Y! ``````
M+ `````3`!,`0 -E"+K<?2>L0*HB0\AUQ/@@*!P.<!A%.J1&U 0NQY9TS1BB
M80B"FFTUCX%V**Q:0!A!6%)6"#&;E$9Y1AT$8RAD`"J,!FAR^>G6`JD"Q^L(
9,$N8$4<W!,"\V4]!0$?I22]+*FD$; D`.P``
`
end

Fra : K.M.

Dato : 20-01-04 19:06

"henrik" <NO@MAIL.DK> skrev i en meddelelse
> Er der nogen steder på nettet hvor man gratis kan finde gode billeder og
> film ?
>
> Og det skal være gratis...

www.thumbzilla.com (du skal ned i bunden to gange)

eller