Ditec.
Fra : Gismo

Dato : 11-01-04 16:11

Ditec sådan tror jeg det staves, er det pengene værd?

Med venlig hilsen Gismo

Fra : Kasper

Dato : 11-01-04 20:02

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> Ditec sådan tror jeg det staves, er det pengene værd?
>
> Med venlig hilsen Gismo

Hej Gismo,

Ifølge chefmekanikeren hos Renault i Frederikssund var det ikke pengene
værd. Han foreslog istedet man vaskede sin bil jævnligt, og så gav den en
omgang af en rigtig god voks 3-4 gange om året.
Men det er nok en smagssag - dem der har fået ditec-behandlet deres bil vil
nok mene at det helt klart har gjort en forskel!!

Med venlig hilsen

Kasper
_______________

Renault 19 RT 1,8 Sedan, 1993.
. . . Og så er den blå!!

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-01-04 21:15

> [...]
vil
> nok mene at det helt klart har gjort en forskel!!

Jeg var heller ikke særligt imponeret af holdbarheden på den Ditecbehandling
min forrige bil fik da den vat 1 mdr. gammel

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Soren Pedersen

Dato : 11-01-04 22:08

Nu fortæller du jo ikke noget om bilens alder, men hvis man agter at beholde
bilen levetiden ud, er det absolut pengene værd med en behandling hvert
andet eller treide år afhængigt af kørselsbehov. Hvis man derimod vil skifte
den ud inden 6-7 års alderen får man ikke det investerede beløb igen.
Om det så skal være Ditec, Pava, Dinitrol eller noget helt fjerde er vist
lidt et religionsspørgsmål. Det vil under alle omstændigheder være
sprøjteføreren der afgør værdien af beskyttelsen.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : Gismo

Dato : 11-01-04 22:28

Soren Pedersen wrote:
> Om det så skal være Ditec, Pava, Dinitrol eller noget helt fjerde er
> vist lidt et religionsspørgsmål.

Hmm. Ditec er lakkonservering....

Gismo.

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 12-01-04 09:11

> Hmm. Ditec er lakkonservering....

Er Pava ikke også det

/Anders

Fra : Soren Pedersen

Dato : 12-01-04 10:28

> Hmm. Ditec er lakkonservering....

Se bare.....STRAKS bliver folk religiøse )))
Kan du da virkeligt ikke se at der står Suvo - Blot stavet lidt alternativt
)

/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)