sideelementer væk i udskrift
Fra : Lars Olesen

Dato : 11-01-04 15:31

Kan man vha. css undgå at browseren skriver webadressen og datoen
nederst i bunden af siden - og titlen og page 1 of 2 øverst på siden.

--
Lars
www.fodboldenslegestue.dk   www.larsolesen.dk

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 11-01-04 15:34

Lars Olesen <lsolesen@hotmail.com> wrote in news:40015dce$0$95100
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Kan man vha. css undgå at browseren skriver webadressen og datoen
> nederst i bunden af siden - og titlen og page 1 of 2 øverst på siden.

Nej, det indstilles i browseren af brugeren.

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Lars Olesen

Dato : 11-01-04 15:37

> Nej, det indstilles i browseren af brugeren.

Hm, det har jeg kigget efter i IE, men det kunne jeg ikke finde. Det
eneste var noget med om baggrundsbilledet skulle skrives med ud?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-01-04 16:13

Findes i sideopsætningen. Header og Footer.

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 11-01-04 16:14

Lars Olesen <lsolesen@hotmail.com> wrote in news:40015f51$0$95100
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hm, det har jeg kigget efter i IE, men det kunne jeg ikke finde. Det
> eneste var noget med om baggrundsbilledet skulle skrives med ud?

Filer -> Sideopsætning.

Fra : Lars Olesen

Dato : 11-01-04 16:32

> Filer -> Sideopsætning.