Passport no. på campingpas, international
Fra : John Nielsen

Dato : 11-01-04 15:01

Hej

Jeg har modtaget et nyt campingpas fra DCU, men desværre kun for
Scandinavien.
Mit behov er et internationalt campingpas.
Er det det samme passport no. som bliver brugt når det rigtige pas skal
fornyes hos politet ?.
Det er jo afgørende når campingpasset skal laves.

Mvh. John

Fra : T. Hartung

Dato : 11-01-04 18:00

"John Nielsen" <idskov@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fornyes hos politet ?.
> Det er jo afgørende når campingpasset skal laves.

njaaaaa som det står anført i følgebrevet fra DCU skal du sende dem et kort
eller en e-mail på pas@dcu.dk med anførelse af navn m.v. og medlemsnummer -
ja så sender de dig gratis et andet pas til dig så hen til tastaturet og
maile.
--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Kim Olsen

Dato : 11-01-04 19:32

> [...]
medlemsnummer -
> ja så sender de dig gratis et andet pas til dig så hen til tastaturet og

Hej Hartung

Nu skal du vist lige læse spørgsmålet igen.
John spørger omkring at pasnummeret står på campingpasset.
Jeg har lige tjekket, og et nyt pas har IKKE samme pasnummer.

Johns spørgsmål er derfor meget relevant hvis man skal have nyt pas i løbet
af året.

Men man kan fravælge at pasnummeret står på campingpasset - det har vi
gjort.
Simpelt hen fordi at campingpasset står i konens navn, mens indtjekning
oftest er mig.
Og så passede det jo aldrig sammen alligevel, hvilket mange udenlandske
pladser gjorde opmærksom på.

Hilsen

kim Olsen

Fra : T. Hartung

Dato : 11-01-04 20:25

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal du vist lige læse spørgsmålet igen.

ja har jeg så gjort - og når til samme resultat )

> John spørger omkring at pasnummeret står på campingpasset.
> Jeg har lige tjekket, og et nyt pas har IKKE samme pasnummer.

Jeg har ikke noget stående i campingpas under Passport no. - det er blankt -
derfor mit svar - er ikke nødvendigt.

> Johns spørgsmål er derfor meget relevant hvis man skal have nyt pas i
løbet
> af året.

...... hvis der ikke står noget ... er det vist irrelevant )

> Men man kan fravælge at pasnummeret står på campingpasset - det har vi
> gjort.

nemlig )

Vi har endnu aldrig haft problemer med vores CCI kort og er ikke blevet
afkrævet et pas som dokunebtation - måske fordi vi lader fangetøjet blive
hjemme ))

Fra : Harry

Dato : 11-01-04 19:54

"John Nielsen" <idskov@post4.tele.dk> wrote in message news:<40015725$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> fornyes hos politet ?.
> Det er jo afgørende når campingpasset skal laves.

Du kan roligt bruge det modtagne skandinaviske pas i hele Europa - det
har jeg gjort i flere år. Se gyldhedsområde på
www.hanses-campingsider.dk/campingpas.htm - jeg ved ikke rigtig hvad
du mener med passport no., men i lighed med det internationale
campingpas afkræves man rejsepas i visse europæiske lande. Ligesom
udlændige i DK også skal forevise legitimation på campingpladsen i DK.

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 18-01-04 22:17

hej

Hvornår får vi det nye campingpas, jeg har ikke modtaget noget endnu.

Ewan

--
Mvh/Ewan

Fra : Thore Sorensen

Dato : 19-01-04 12:47

On Sun, 18 Jan 2004 22:16:38 +0100, "Ewan Pedersen"
<etp@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>hej
>
>Hvornår får vi det nye campingpas, jeg har ikke modtaget noget endnu.
>
>Ewan

Jeg modtog mit i torsdags, efter at have sendt en mail til dem i starten
af januar. Så nu har jeg to - et blåt og et grønt/hvidt...

BTW: Tak for indlægget.... det var svært at se et ganske almindeligt
indlæg blandt alt det andet fnidder gruppen er fyldt med for tiden...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(fjern eventuelle 'Z'-er hvis du mailer direkte)