BILFORSIKRING for NYBEGYNDERE SE HER:
Fra : Lemche

Dato : 11-01-04 14:33

Hvis du har været ude at tjekke priserne på bilforsikringer for
"nybegyndere" for at få bilen registeret i eget navn, ved du det er
meget dyrt. Jeg har mulighed for at kunne hjælpe dig til en billigere
bilforsikring mod et gebyr. Eneste krav er, at du er fyldt 24/25 år, og
at bilen skal nytegnes.

Interesseret? Mail til mig med dine kontaktoplysninger/tlf. nr. så
vender jeg tilbage til dig.

mail: lemche_forsikring@yahoo.dk

/Lemche

http://www.kandu.dk/

Fra : Rasmus

Dato : 11-01-04 15:18

Det her er ikke nogen markedsgruppe....., sørg venligst for at få slettet
dit indlæg

mvh
Rasmus

Fra : TGD

Dato : 11-01-04 15:59

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Det her er ikke nogen markedsgruppe....., sørg venligst for at få slettet
> dit indlæg

Skal vi ikke lige vide om det er noget han vil tjene penge på eller om han
er altruistsk?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-04 16:02

TGD wrote:

> Skal vi ikke lige vide om det er noget han vil tjene penge på eller
> om han er altruistsk?

Jeg tror nu at han vil tjene på det, ellers ville han vel ikke have skrevet
dette:
"Jeg har mulighed for at kunne hjælpe dig til en billigere
bilforsikring mod et gebyr"

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Rasmus

Dato : 11-01-04 16:19

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message

> "Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Skal vi ikke lige vide om det er noget han vil tjene penge på eller om han
> er altruistsk?

Jeg tror at når han skriver "Jeg har mulighed for at kunne hjælpe dig til en
billigere
bilforsikring mod et gebyr", at der ikke kan være tvivl om at han vil have
penge for det.

mvh
Rasmus

Fra : Jørgen

Dato : 11-01-04 16:36

Godt... så kan du jo lige starte med den her

Jeg bor i 7400 og har en mx5 1.6 fra '90

Hva kan du klarer den til? hvis du overhovedet kan klarer forsikring på
den...

Fra : Lemche

Dato : 11-01-04 19:47

Til Jørgen, den dialog vil jeg meget gerne tage med dig, men da jeg ikke
ved om er HELT nybegynder ift. bil i eget navn, har jeg ringe baggrund
for at kunne suportere dit ønske.

/Lemche

http://www.kandu.dk/

Fra : Lemche

Dato : 11-01-04 19:48

Til Jørgen, den dialog vil jeg meget gerne tage med dig, men da jeg ikke
ved om er HELT nybegynder ift. bil i eget navn, har jeg ringe baggrund
for at kunne suportere dit ønske.

Og hvad er din alder? Hvis du har et seriøst behov, og ikke bare
"fisker", så grib mig på mailen

- Alt for nu

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen

Dato : 11-01-04 23:43

Jeg fisker ikke, jeg er 26 og er helt nybegynder...