Andet multimedie
punkttegn i InDesign
Fra : Jan Apollo

Dato : 11-01-04 14:09

Har glemt hvordan.... :-|

PÅ forhånd tak.

VH
Jan

Fra : Nils F.

Dato : 11-01-04 20:17

ALT+8 efterfulgt af TAB. Tabulering om indrykning defineres under
afsnitsformatet.

Hvis nogen kan en fidus til at automatisere det, vil jeg da også meget gerne
høre om det!

Fra : Jan Apollo

Dato : 11-01-04 23:17

Tak for svaret
Det virker jo fint. Men er der ikke en funktion ligesom i ex. Word og
Pagemaker hvor man
kan vælge forskellige bullits og formatere disse?? I hjælpefunktionen virker
lige præcis
henvisningen til bullits ikke :-| Vi har godt nok lige indkøbt CS pakken men
har ikke installeret denne endnu.
....... der var lige et par opgaver ..... en klassiker
VH
Jan

Fra : Nils F.

Dato : 12-01-04 18:11

Der er ingen bulletfunktion i InDesign. Det er måske ikke så underligt, at
InDesign ikke nævner bullets i hjælpefilerne - eller i manualen. Det mest
reelle havde nok været at skrive, at funktionen ikke findes. Det ville spare
brugerne for forgæves leden og spørgen. Mig selv inclusive.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 12-01-04 18:18

Nils F. skrev:

> Der er ingen bulletfunktion i InDesign.

Hvad er der galt i at vælge en speciel bullet i Glyphs-paletten?
Der plejer jeg at gøre i hvert tilfælde. Om det så er forkert
eller ej, ved jeg ikke.

Madsen.

Fra : Nils F.

Dato : 12-01-04 18:44

Det er da helt fint. Men er man vant til den enkle oprettelse af bullets fra
Word, er InDesigns mangel bøvlet og langsom. Den funktion er i hvert fald
med på min ønskeseddel.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 12-01-04 18:56

Nils F. skrev:

> Men er man vant til den enkle oprettelse af bullets fra Word, er
> InDesigns mangel bøvlet og langsom .

Det er muligt. Jeg synes det er nemt at åbne en palette og vælge
den ønskede bullet, men det er selvfølgelig et spørgsmål om smag
og behag. :)

Madsen.