Sælges : Filmscanner
Fra : Johnny Christensen

Dato : 11-01-04 14:12

Et stk Microtek filmscan 35 og software sælges.
Dette er en film / dias scanner med optisk opløsning på 1800 dpi. Udemærket
scanner til webbrug og mindre illustrations opgaver.
Dette er en bedre løsning end flatbed scanner med film adapter. Jeg har
anvendt den til billeder der blev prisbelønnet i international konkurrence.
Scanneren er et år gammel og kostede 1800,- fra ny.

Den sælges for 800,- plus evt forsendelse til købers adresse.

Jeg kan kontaktes på Johnny_chri@yahoo.dk eller tlf 26 79 20 85

Mvh
Johnny Christensen

Fra : Johnny Christensen