Outlook 2000, 2002, 2003: Blokerede filer
Fra : pre

Dato : 11-01-04 12:21

Der må da være "nogen" der vil afprøve en DEMO version og fortælle os andre
hvordan det virker. (Mit forbrug af vedhæftede filer er nærmest 0). På
adressen herunder ligger en add-in, der omstiller filer til .ZIP - og
selvfølgelig også UNZIP.

http://www.mapilab.com/outlook/attachments_compressor/

Der er flere versioner, den der er gratis er nok ikke den bedste.

En anden mulighed er ZipOut 2003 som også er fundet på www.slipstick.com
pre

Fra : pre

Dato : 11-01-04 13:42

Nogen løber hurtigt. Her et par supplerende

Quick View Plus

Quick View Plus provides total information access to virtually any source:
e-mail attachments, the Web, and so on, without the need for native
applications. With Quick View Plus, you can view, copy, and print virtually
any file. Easily access information created in more than 225 Windows,
Macintosh, Internet, and DOS formats. This version supports popular Office
XP applications (Word, Excel, and PowerPoint), as well as Visio. It
integrates with popular browsers and e-mail programs, such as Internet
Explorer and Microsoft Outlook. It also includes a built-in zip program to
view and create ZIP files.

Også set i www.slipstick.com :
With Outlook Attachment Sniffer you are able to extract all attachments from
one of your Outlook folders (with and without subfolders) in one go.

Outlook 2000 or higher (not Outlook Express!).

pre

Fra : Claus Nielsen

Dato : 12-01-04 17:27

> [...]
>
> http://www.mapilab.com/outlook/attachments_compressor/
>
> Der er flere versioner, den der er gratis er nok ikke den bedste.

Hej

Hvis det kun for at få de blokerede filer ud fra Outlook?
Så skal der bare tilføjes en linie i registreringsdatabasen.

klik start -> Kør og skriv "regedit" enter

gå til:

My Computer/Hkey_current_userSoftware/Microsoft/Office/11.0/Outlook/Security

lav en ny string med teksten "Level1Remove" og data skal være de
filefternavne, som skal kunne åbnes, adskilt af semikolon. f.eks. "exe;inf"

Så kan du åbne alle vedhæftede filer i Outlook

\Claus

Fra : pre

Dato : 12-01-04 19:32

Ja tusind tak men det er hverken en nyhed eller en løsning. Hvis du ikke
har opdaget det, så er der KRIG mellem hackerne og os der gerne vil ha´
vores mail i fred.
pre