Passat 1995 - Centrallås
Fra : *trads*

Dato : 11-01-04 11:10

Hej
En Passat fra 1995
Hvilken tybe centrallår er der på den - Vaccum - El ????
For jeg tænker på at købe mig en bilalarm - Sådan at jeg kan lave en fj.betj
centrallås...
Ved i om det kan lade sig gøre ????

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 11-01-04 13:35

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in message
> [...]
> Hvilken tybe centrallår er der på den - Vaccum - El ????
> For jeg tænker på at købe mig en bilalarm - Sådan at jeg kan lave en

Hej

Jeg har en fra 93, den er med vaccum. Man kan høre det på min ved at prøve
at åbne "2" gange, så siger den sådan mærkelig lyd

Mvh
Jimmie

Fra : S.G.C.

Dato : 12-01-04 16:12

Det er et vaccum system. Det kan lade sig gøre at montere fjernbetjent lås.
Jeg har monteret et ARIANE modul. Det skal forbindes, som positiv styrede
c-lås.
MVH. Søren