The Who Live
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 10-01-04 22:04

....Den hvor de fremfører Tommy i 1. del af koncerten. Phil Colins, Elton
John, Patti LaBelle m.fl. laver gæste-optræden... Nogen der ved hvor man kan
få fat på den
på nettet på VHS eller endnu bedre DVD? Jeg har den nu, men efter 15-16 år
på bagen er båndet ved at være godt brugt og lyden er ganske forfærdelig!

Jeg postede indlæget her for nogen dage siden, men min news-host har
kludret, så ved ikke om den kom igennem...

Rinnie Ilsøe
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-01-04 01:32

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:btppi2$mjj$2@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> [...]
>
> Jeg postede indlæget her for nogen dage siden, men min news-host har
> kludret, så ved ikke om den kom igennem...

Hej Rinnie

Du skal jo nok lede efter " Tommy " men være lidt påpasselig med at læse
teksterne igennem. Mig bekendt findes den nemlig i to versioner. Den
version med de mange gæstesolister, og en version med The Who alene. Sådan
er det i hvert fald plademæssigt, hvordan det så ser ud på VHS eller DVD, er
så lidt i det uvisse. Hos CDON har de en DVD med The Who gennem 30 år. Men
hvor meget der er fra Tommy derpå, det er et godt spørgsmål, men jeg gætter
da på, at de ikke har forbigået den helt. Så den kunne måske have lidt
interesse.

M.V.H.....Benny..

Fra : Rosenkrantz

Dato : 11-01-04 09:17

Den er her, på DVD til 16.99 £ + forsendelse.

god fornøjelse.

:)

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000014250

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-01-04 16:30

"Rosenkrantz" <none@nowhe.re> wrote in message
> Den er her, på DVD til 16.99 £ + forsendelse.
>
> god fornøjelse.
>
> :)
>
> http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000014250

1000 tak for hjælpen til jer begge (med risiko for at min host ikke har
hentet nogen svar...)
Nu kan jeg høre den med ordentlig lyd! Det bliver skønt! Det bånd har aldrig
været helt godt!

Rinnie