Hurtigt og så lydløst som muligt
Fra : Nic

Dato : 08-01-04 15:22

Jeg vil have et ti4200 eller et i samme hastighed og prisklasse (dog kun
nvidia) - er fx5700 en mulighed?

Det skal samtidig være temmelig lydløst - dog MED blæser - jeg ved MSI laver
nogle gode kort der ikke larmer.

Hvad er alternativerne? På forhånd tak.

Fra : klh

Dato : 09-01-04 11:29

Hvad med dette: (radeon 9600 Pro)

http://www.tyan.com/products/html/g9600pro.html

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365097893

Det koster ca 1300,- og her kan du selv justere hastigheden
på blæseren => low noise!

klh

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-04 12:01

"klh" <klhNSPAM@FJERNmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365097893
>
> Det koster ca 1300,- og her kan du selv justere hastigheden

Jeg har lige klippet noget ud fra det han skrev "(dog kun
> nvidia)" Jeg forstår det som at det kun må være Nvidia, men jeg kan tage
fejl. Men ellers er jeg enig med dig, Tyan er kanon godt, jeg sidder selv
med et 9700 Pro.

Kim Larsen

Fra : Nic

Dato : 09-01-04 12:51

> Jeg har lige klippet noget ud fra det han skrev "(dog kun
> fejl. Men ellers er jeg enig med dig, Tyan er kanon godt, jeg sidder selv
> med et 9700 Pro.

Tak for budene, men kun nvidia :)

Fra : Brian Lund

Dato : 09-01-04 14:43

> Tak for budene, men kun nvidia :)

Hvorfor? - Men hvad med at købe en ZM80C-HP og blæseren med?

Brian

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 12-01-04 15:57

MSI FX5700 eller et 5900XT (der er ikke mange der forhandler det endnu)