Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
grafik kort til TV
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 07-01-04 22:06

Det burde da ikke være så svært

Sønnen har et Aopen Geforce2Mx400 kort med TV Out og jeg sætte via phonne
kabler has PC til Tv'et

Men jeg kan ikke få den frem på AV kanalerne

Hvad er det lige jeg ikke har fået fadt i ?

--
Mojne Der Fra Kai

WWW.ABOU.DK

Fra : jk

Dato : 08-01-04 09:25

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabler has PC til Tv'et
>
> Men jeg kan ikke få den frem på AV kanalerne
>
> Hvad er det lige jeg ikke har fået fadt i ?

Du har sat et composite stik ind i grafikkortet - og scart til fjernsynet
? - så find & hent programmet TvTool (www.tvtool.de) - så burde det spille.

/JK

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 08-01-04 17:59

Nej jeg har brugt Phono(samme type som ved andlæg mm) stik gul-gul
men ejg vil da prøve det program .... men hvorfor følge noget sådan igrunde
ikke med?

--
Mojne Der Fra Kai

WWW.ABOU.DK

Fra : jk

Dato : 08-01-04 23:49

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> wrote in message
> Nej jeg har brugt Phono(samme type som ved andlæg mm) stik gul-gul
> men ejg vil da prøve det program .... men hvorfor følge noget sådan
igrunde
> ikke med?

TvTool laves af et separat firma, som ikke har nogen forbindelse til f.eks.
nVidia - de (TvTool) har blot sat sig i hovedet, at det her skal være mere
enkelt (og udvidet) - underforstået end de muligheder du får med nVidias
egen måde at styre tingene på.

- selv har jeg lige skiftet til et ATI Radeon 9600 pro kort, og stor var min
overraskelse, da jeg fandt ud af at TvTool ikke virker til ATI's kort, men
så fandt jeg ud af, at det slet ikke behøves her - alt funker fint uden, og
der er stadig gode muligheder for at stille på ting & sager.

/JK

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 08-01-04 22:29

Nu har jeg på din henvisning fået et prøve bilde men jeg får følgen meddeles
jeg skal finde

Detonator 43,45 ... Hvad er det ?

der er Win98se på hans PC

Fra : jk

Dato : 08-01-04 23:42

> Nu har jeg på din henvisning fået et prøve bilde men jeg får følgen
meddeles
> jeg skal finde
>
> Detonator 43,45 ... Hvad er det ?
>
> der er Win98se på hans PC

det er nVidia's navn for deres driver - hent den på www.nvidia.com

har dit fjernsyn iøvrigt phono (composite) udgang ? - jeg ville have brugt
et Composite til scart kabel, men som nævnt - hvis du har billede på, er det
jo fint.

/JK

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 10-01-04 17:08

Mojne Der JK

WWW.ABOU.DK

> det er nVidia's navn for deres driver - hent den på www.nvidia.com
Mange gange tak det må jeg arbejde vider med ... Hvis du sætter Kai for
and mit domain navn så har du min adresse ....

> har dit fjernsyn iøvrigt phono (composite) udgang ? - jeg ville have brugt
> et Composite til scart kabel, men som nævnt - hvis du har billede på, er
det
Nu er jeg slet ikke med ... jeg har (hvilket jeg ikke har skrevet før) også
prøvet hans 2 scar stik via en konverter til phone og der var det sammen
resultat ... hvad er det lige din venlige sjæl prøver på at sige til
mig?????

Hvis du snakker om små forbedringer at kvaliteten så venter vi lige med
det til jeg har fået det til at virke med de mange stik jeg har til at ligge
og flyde fra "hvad-ved-jeg"

Men hr. JK jeg sku glad for at du gider at svare og det giver en STOR
repset fra en dreng på 7 år når far siger at han be om hjælp fra en NG og
der er en person far skriver sammen med, så du er hermed med til at opdrage
og danner min søn til at man hjælper hinanden.
.... dette er en værdi jeg syndes er vigtig også i det liv der er ud over
Pc'er .....