Radeon 9600 pro siger lyde ?!!
Fra : Thomas

Dato : 06-01-04 22:46

hejsa

har lige installeret mit nye Radeon 9600 pro fra Sapphire og
der er to ting jeg undrer mig over :

punkt 1 :
mit skrivebord ser en anelse vissent ud - bogstaverne er ikke
længere så veldefinerede ( lidt udflydende/tågede ) - det så
flottere ud med mit gamle grafikkort ( geforce3 ti200)

punkt 2 :
når der arbejdes med simpel grafik, f.eks når man scroller ned over
en hjemmeside med søgehjulet så kommer der er højfrekvent lyd
fra grafikkortet !!? eller hvis jeg kører et spil f.eks NFS Underground
siger grafikortet en næsten konstant højfrekvent lyd ( nærmest en hvislen ).

jeg har installeret den nyeste driver fra ATI.

Nogen seriøse bud på ovenstående fænomener ??

På forhånd tak
Thomas

Fra : K E Nielsen

Dato : 07-01-04 05:52

Mit Geforce4 Ti4200 havde de samme symptoner
da blæseren holdt op med at køre.
(Og var selvfølgelig brandvarm).