XNews: Avancerede filtre
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-01-04 18:51

Er det muligt i XNews at lave et filter, der skjuler indlæg fra folk, hvis
de selv starter en tråd?

Det skyldes, at der er nogle på usenet, der som oftest starter fuldstændig
ligegyldige tråde (gæt selv hvem), men hvis argumenter kan være
fornøjelige, hvis de er en del af en tråd. Jeg kunne forestille mig, at det
skulle teste på From-navnet sammen med et check på, om der er nogle
references i indlægget. Hvis det er tilfældet, så vises indlægges - ellers
skjules det.

Er det muligt - og i givet fald, hvordan?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Dino

Dato : 10-01-04 22:25

Den 10-1 2004 skrev Jesper Stocholm i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er det muligt i XNews at lave et filter, der skjuler indlæg fra folk,
> hvis de selv starter en tråd?
>
> Er det muligt - og i givet fald, hvordan?

[.]
Score: =-500
From: ^Jesper\sStocholm$

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-01-04 22:56

Dino wrote :

> Den 10-1 2004 skrev Jesper Stocholm i
> dk.edb.internet.software.mail+news:

> [.]
> Score: =-500
> From: ^Jesper\sStocholm$

Det ser ud til at virke perfekt :) Mange tak.

--
Jesper Stocholm