Andet multimedie
bentjuul 3670
Tv - out problemer
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-04-01 20:44

Hej Nyhedsgruppe !
Jeg har et problem med min tv - out på mit grafikkort ( tornado geforce 2 )
Problemet er , når jeg har været inde og marker ``tv`` og har opsat output
device til tv og trykker anvend , går indstillingerne tilbage til
analogskærm .
Er der nogen der har et bud på hvad der er galt .

Venlig Hilsen
Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-01 21:35

Fri, 20 Apr 2001 21:43:32 +0200, skrev "Henrik Pedersen"
<henped@post11.tele.dk>:

>Er der nogen der har et bud på hvad der er galt .

Det er der nok meget større chance for at få svar på i

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på