Her er en (næsten) umulig opgave!!!
Fra : PsykoFrans

Dato : 10-01-04 11:34

Jeg sad en lørdag aften i den gode jomfru ane gade i Aalborg på et sted som
hedder Rock Nielsen. Super fed musik. Så kommer nummeret. Det kører i
langsomt tempo. Med det samme vers næsten hele vejen igennem. Jeg kan ikke
engang huske et tekststykke eller noget fra det. I ved når alkoholdet
kommer, så ryger hukommelsen gerne den anden vej.

Men jeg vil sige held og lykke.

PsykoFrans

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 10-01-04 13:16

> [...]
>engang huske et tekststykke eller noget fra det. I ved når alkoholdet
>kommer, så ryger hukommelsen gerne den anden vej.

Love Shop - Alle har en drøm at befri ?

Fra : zcully

Dato : 10-01-04 13:36

"PsykoFrans" <jnFJERN@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> engang huske et tekststykke eller noget fra det. I ved når alkoholdet
> kommer, så ryger hukommelsen gerne den anden vej.

Er det dance, techno, R&B, Metal, Rock eller hvilken genre?
Ellers ville mit forslag være Sepultura - We who are not as others

/Zcully

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 10-01-04 21:36

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "PsykoFrans" <jnFJERN@tele2adsl.dk> wrote in message
> som

> Er det dance, techno, R&B, Metal, Rock eller hvilken genre?
> Ellers ville mit forslag være Sepultura - We who are not as others

Kannont nummer!

Den stemmer jeg også på :)

Fra : Jacob E.

Dato : 10-01-04 14:11

> [...]
> engang huske et tekststykke eller noget fra det. I ved når alkoholdet
> kommer, så ryger hukommelsen gerne den anden vej.

Uden tvivl: Bliss - "Lost souls"

Mvh Jacob E.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-01-04 15:29

PsykoFrans wrote:

Klip

> Men jeg vil sige held og lykke.

Underligt udsagn.

Er det ikke dig der har brug for held og lykke.?
jeg er da egentlig ligeglad.!

Mvh. Jørgen

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 10-01-04 17:41

> [...]
> engang huske et tekststykke eller noget fra det. I ved når alkoholdet
> kommer, så ryger hukommelsen gerne den anden vej.

Jeg tror det er Pink Floyd - Wish you were here

> Men jeg vil sige held og lykke.

Tak!

/Troels

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 10-01-04 22:02

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> wrote in
message news:40002b06$0$23287$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Jeg tror det er Pink Floyd - Wish you were here

Det kommer an på om der er et vers i hele sangen eller om det samme vers
bliver sunget flere gange...
Jeg forstod det som samme vers bliver sunget flere gange...

Men hvis du vil, PsykoFrans så kan jeg lige poste teksten til den?
Eller stridder det imod et eller andet ophavsret eller brud på netiketten
eller noget at offentliggøre teksten her eller gælder det kun akorder?

Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Jenna (050403) og Robin (200903)
Golden: Chili (160796)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-01-04 21:51

PsykoFrans skrev:
> Jeg sad en lørdag aften i den gode jomfru ane gade i Aalborg på et
> sted som hedder Rock Nielsen. Super fed musik. Så kommer nummeret.
> [...]

Hvad med at opsøge "Rock Nielsen" i Jomfru Ane Gade
(i "ædru-mode") og spørge til det repertoire de bruger
på lørdagaftener?

--
'rluf

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-01-04 21:55

PsykoFrans wrote:
> [...]
> engang huske et tekststykke eller noget fra det. I ved når alkoholdet
> kommer, så ryger hukommelsen gerne den anden vej.

Du må kunne sige noget mere:
Dansk eller engelsk eller... ?
Hvilken genre? Hvilken stil?
Hvilke karakteristiske instrumenter? Klaver? Guitar?
etc.

/David

Fra : Hans Hüttel

Dato : 12-01-04 08:22

PsykoFrans skrev:

> [...]
>engang huske et tekststykke eller noget fra det. I ved når alkoholdet
>kommer, så ryger hukommelsen gerne den anden vej.

Det er naturligvis Kliché-nummeret "Masselinien", hvis eneste tekst er

"Folket og kun folket er drivkraften i skabelsen af verdenshistorien"

Det skrålede vi med på til gymnasiefesterne i 1980.

Hans

Fra : PsykoFrans

Dato : 12-01-04 13:37

Hej.
Nu har kommet efter endnu et hint. Melodien kører lidt ligesom freddi
Mercury's living on my own. Det er dog kun en enkelt linie. Lige inden
freddy mercury begynder at synge living on my own. "So...... So......." og
så synger han living on my own.

Nogen har spurgt om genren.

Det er en meget langsom sang. Omkring beat 65-70 vil jeg tro. Det er med
akustisk guitar. Det er rock.

PsykoFrans
*som håber det kan hjælpe jer til at hjælpe mig*

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 13-01-04 15:24

"PsykoFrans" <jnFJERN@tele2adsl.dk> wrote in message news:<GxwMb.2018$Sx2.560@news.get2net.dk>...
> [...]
> så synger han living on my own.
>
> Nogen har spurgt om genren.
>
> Det er en meget langsom sang. Omkring beat 65-70 vil jeg tro. Det er med

José Gonzàles - Crosses? Måske?

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Karsten Vinding

Dato : 03-02-04 20:56

In news:KyQLb.1361$ko1.206@news.get2net.dk, PsykoFrans wrote:

> Men jeg vil sige held og lykke.

Et helt andet bud:

tv-2: Kalundborgbåden.

"På kalundborgbådens agterdæk, forefindes morskabsautomater, et populært
tidsfordriv."

Om nummeret kan kaldes stille og roligt ved jeg ikke, det slutter i noget af
et skrig (handler vist egentlig om ludomani?).

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk