kropsfedt
Fra : KatjaStrofen

Dato : 10-01-04 10:48

Måske et dumt spørgsmål - men hvor meget fylder et kilo kropsfedt ? - det
samme som et kilo margarine eller hvordan ?

katja

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : Mette

Dato : 10-01-04 11:45

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse
> Måske et dumt spørgsmål - men hvor meget fylder et kilo kropsfedt ? - det
> samme som et kilo margarine eller hvordan ?

Det tror jeg faktisk - men ved ikke om det er mere konpakt eller "løst", men
fedt er vel fedt... Jeg har i slankeudsendelser sæt det tabte kilo
ilustreret ved "plastic fedt" - nogle ret store uformlige hule gevækster,
der er på størrelse med ét kilo fedt. Svarer nogenlunde til det et kg
maragerine ville fylde, tror jeg...

Mette
54.2/52.8/49