menuen stikker af
Fra : Lars Olesen

Dato : 10-01-04 10:15

Jeg har lige set www.vih.dk i en:
IE 5.00.3105.0106IC update SP1;q313829 og haft en besynderlig oplevelse.

Menuen i toppen (den sorte bjælke) opfører sig ikke helt tilsigtet. Den
stikker nemlig af, når man forsøger at klikke på et element. Hvis man
fører musen hen over flytter hele menuen lige et trin ned, så det sorte
kommer til at fylde mere. På ganske kort tid har man fyldt en hel skærm.

Menuen er lavet vha. logisk markup og lister og stylesheets. Ingen
javascript.

Er der noget, der har oplevet det før?
--
Lars
www.fodboldenslegestue.dk   www.larsolesen.dk

Fra : Lobais

Dato : 10-01-04 11:06

Sat, 10 Jan 2004 10:15:07 +0100. skrev Lars Olesen:

> Den stikker nemlig af, når man forsøger at klikke på et element.

Det er nok noget Microsoft har lavet for at gøre surfing mere interessant :)

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 10-01-04 12:19

Lars Olesen wrote:
> [...]
> kommer til at fylde mere. På ganske kort tid har man fyldt en hel skærm.
>
> Menuen er lavet vha. logisk markup og lister og stylesheets. Ingen

Kan du huske at jeg gav dig et eksempel på hvordan jeg ville lavet det ?
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/testcenter/css/www_vih_dk/index_css.html

Hvis du gransker stylesheet'et igennem finder du svaret

Hintzmann c",)

Fra : Lars Olesen

Dato : 10-01-04 13:25

> Hvis du gransker stylesheet'et igennem finder du svaret

Er det hacket, der gør det? Så er det jo mere nødvendigt end jeg lige
troede. Troede egentlig mest det skulle bruges til at få det til at se
helt ens ud. Jeg smider lige hacket på igen med det samme :)