Energifordeling i 6% ost
Fra : Heidi

Dato : 10-01-04 09:56

Er der nogen der har en liggende, som de gider kigge på ? Har købt en
uden tal på, bortset fra de 6% fedt, og skulle gerne have den puttet ind
i min kostplan med både protein og kulhydrater (hvis der er nogen).

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Iben Staal Olsen

Dato : 10-01-04 13:47

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message
> [...]
> Mvh. Heidi
> Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

Hej Heidi,

Fandt denne på arla's hjemmeside:
http://www.arla.dk/appl/HJ/HJ200ADK/HJ200D01.NSF/O/2FE94AC656E475CFC1256DA40034D01D
her ses engerifordelingen i Cheasy 6%.

Mvh.
Iben

Fra : Heidi

Dato : 10-01-04 14:12

Iben Staal Olsen wrote:
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> [...]

Tak for det - lidt sjovt, for så indeholder den nye Cheasy 5% ost
faktisk flere kalorier end 6% osten, selvom det ikke er meget det drejer
sig om