Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dantax SX-4100Z3
Fra : Mogens Jeppesen

Dato : 10-01-04 09:44

Nogen der ved hvem der har lavet dette kamera

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-01-04 10:41

On 2004-01-10, Mogens Jeppesen <mogoNOSPAM@mail.dk> wrote:
> Nogen der ved hvem der har lavet dette kamera

Jeg er overbevist om at alle disse er lavet af små børn i
Asien.

Men det er vist Jenoptik der lægger navn til, ligesom
til Medion.

Fra : Helene Og Finn Egmos~

Dato : 10-01-04 10:50

"Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvem der har lavet dette kamera

Det sælges under mange navne bla Medion, Jenoptik
Samsung . Producentens navn er Scanhex.
www.scanhex.com.tw/

Med venlig hilsen
Finn Egmose

Fra : Mogens Jeppesen

Dato : 10-01-04 11:02

Tak skal I ha'

Fra : HansErik Jakobsen

Dato : 10-01-04 12:23

Det er det samme som Medion, men hold fingrene væk fra dette.
Har selv haft fem af slagsen (MEDION). Der er altid et eller andet ivejen
med dem. Foruden er de langsomme som bare F*****.
Det er nu omsider lykkedes mig at få mine penge retur.

Fra : Digitalis

Dato : 24-03-04 00:25

"HansErik Jakobsen" skrev d. 10-01-04 12:23 dette indlæg :
> [...]
ivejen
> med dem. Foruden er de langsomme som bare F*****.
> Det er nu omsider lykkedes mig at få mine penge retur.

Jøsses hvor er du da bare uheldig hvis det er dit femte produkt i
rækken...

Ville bare lige minde dig om at det udelukkende må skyldtes Uheld, for
mit eget Dantax Digitalcamera SX-4100Z3 er der ikke det fjerneste galt
med det virker bedre end forventet og har desuden en ganske attraktiv
pris lige i tiden, med lynlader samt 8 gode batterier gav jeg kun 1800
kroner og det jeg fik for pengene, er der mange der desværre går hen og
betaler det dobbelte for og det er synd, det er det hele værd, bare så
dine dårlige oplevelser ikke behøver at skræmme samtlige "Kloge"
Besparende købere væk,
Tøv ikke det er et RØVERKØB" Mange kvalitetsbevidste samt Besparende
hilsner Digitalis

http://www.kandu.dk/