bullet på en horisontal liste
Fra : Lars Olesen

Dato : 10-01-04 09:39

Bullets på en liste, der er vist inline. Kan det passe, at det er
umuligt at beholde bullets på en liste, der er stylet sådan her:

ul { margin: 0; padding: 0; }
ul li {display: inline;}

Jeg har prøvet med list-style-type: disc i ul og i li;

--
Lars
www.fodboldenslegestue.dk   www.larsolesen.dk

Fra : Lobais

Dato : 10-01-04 11:03

Sat, 10 Jan 2004 09:38:56 +0100. skrev Lars Olesen:

> Bullets på en liste, der er vist inline. Kan det passe, at det er
> umuligt at beholde bullets på en liste, der er stylet sådan her:
>
> ul { margin: 0; padding: 0; }
> ul li {display: inline;}
li { burde være nok, de fleste li'er er childs af ul :)

Prøv med inline-block, eller block, float:left;

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Lars Olesen

Dato : 10-01-04 11:51

> Prøv med inline-block, eller block, float:left;

Nope, det virker heller ikke, så vidt jeg kan se!