Underligt !
Fra : Coppi

Dato : 10-01-04 09:27

Hej
Har I lagt mærke til hvor udsolgt der er til Østen i januar og februar i år
?

Det er faktisk kun Phuket, der ikke er booket op og her er det kun Tyrkiet
eksperten, der har billetter.

Vi plejer altid, at kunne få billige billetter, men i år er der udsolgt.
Selv Indien, som vi ellers havde satset på, er udsolgt.
Jeg håber rejseselskaberne har mange flere billetter næste år til glæde for
os nærige.
Selv jeg har været nødt til, at bestille i god tid i år, ellers var vi ikke
kommet af sted og det ville jo have været en katastrofe.

coppi

Fra : Steen Johansen

Dato : 10-01-04 11:14

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in message
[...]

--------------
Det er ikke så underligt der er ikke så mange biletter til salg som der
plejer at være
de vil hellere have udsolgt end ikke sælge dem og jeg tror at det bliver
sådan i fremtiden
det var næsten det samme sidste år. Jeg er lige kommet hjem fra Phuket og i
flyet hjem mødte jeg en gut der kun havde betalt 5200 kr for sin billet mod
mine 8400 kr så man kan stadigt være heldig i sidste øjeblik

Mvh Steen

Ryan air køre med mega underskud i 2003

Fra : Kim

Dato : 12-01-04 17:22

Hej Steen

Det er da surt at betale så meget. Købte i oktober 03 hos DSB rejser til
6.700 retur fra kbh. til bangkok for 6.700,- incl 2 nætter på godt hotel i
BKK. Betaler så 600,- for en retur BKK til Krabi, så 7.300 er da ikke så
galt. Om du tog til Krabi eller Phuket gør ingen foreskel på prisen.

Der er pt. ifølge alle søgemaskiner ikke noget billigt der går direkte fra
CPH, men BA har dog billige rejser via BKK f.eks ud 25.02 og hjem 13.03 til
ca. 6,500,- der er dog på udturen ca. 6 timer ventetid i London og på hjem
turen ca. 7 timer. men det kan selvfølgelig ændre sig.

Håber du havde en god tur. Tager selv afsted til Krabi d. 25.02

Venligst
Kim

Fra : CC

Dato : 16-01-04 12:34

Hejsa,
Vi har adskillige gange rejst rundt i Asien (primært Filippinerne, men også
mange andre steder) og har næsten altid været sent ude med bestilling af
rejsen (rutefly) og det har aldrig været det store problem, at få billetter.
Dog har vi oplevet, at hvis vi forsøgte at booke i god tid, var optaget på
div. rutefly, men ventede vi så til ca. 1 måned før afgang, var der
pludselig plads. En rejseagent fortalte os, det skyldes at rejsebureauerne
forhåndsbooker en masse billetter, som de ikke ved om de får brug for og
relativt tæt på afgangen aflyses reservationerne og der bliver pludselig
pladser igen.

God tur.
Hilsen
Claus