Græskarkerneolie
Fra : David Rasmussen

Dato : 09-01-04 21:14

Boserup anbefalede det engang til brug i salatdressinger (vistnok endda
i en økologisk variant). Men jeg kan ikke finde det nogen steder.
Hverken Irma, ISO, Kvickly, Brugsen, Naturpoteket, Specialkøbmanden
eller andre har det.

Hjælp?

/David

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 09-01-04 23:46

Du kan få det i SuperBest for ca. 30,-

Har ikke selv prøvet det men de fører en hel serie af mærkværdige
olier.

Venlig hilsen
Andreas