Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fuji finepix S7000
Fra : HansErik Jakobsen

Dato : 09-01-04 20:58

Har lige købt et Digitalkamera Fuji Finepix S7000.

Kan man få en Dansk manual til dette kamera, og i så fald hvor.

Fra : Esben Witzel

Dato : 10-01-04 12:35

Ja den findes, jeg har selv lige leget med dette lille kamera og der var da
en dansk manual med, så gå du blot ned til din lokale fotohandler HVOR DU
KØBTE DET og forlang en dansk manual.

/Esben

Fra : HansErik Jakobsen

Dato : 10-01-04 14:56

Det findes ikke siger han/hun.
Men jeg tænkte nu nærmere på om man kunne downloade en.

Fra : Deaster

Dato : 11-01-04 16:21

"HansErik Jakobsen" <Fjern-hej-hd@email.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige købt et Digitalkamera Fuji Finepix S7000.
>
> Kan man få en Dansk manual til dette kamera, og i så fald hvor.

Sagtens. Den følger vist ovenikøbet med kameraet, hvis det ellers er købt i
Danmark. Men det kan jo være du kan købe en dansk manual af Fuji Danmark,
hvis du f.eks. har købt kameraet i Tyskland.

--
Deaster
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:

Fra : DMJ

Dato : 14-01-04 22:46

On Fri, 9 Jan 2004 20:57:49 +0100, "HansErik Jakobsen"
<Fjern-hej-hd@email.dk> wrote:

>Har lige købt et Digitalkamera Fuji Finepix S7000.
>
>Kan man få en Dansk manual til dette kamera, og i så fald hvor.

Hvis det er som til S5000 (som jeg selv har) er den danske manual en
fotokopi hvori der henledes til billeder i den medfølgende Tyske
manual.
Kan du klare dig med en Engelsk manual til din S7000 så kan du hente
den her:
http://home.fujifilm.com/products/digital/digitalcamera/s7000/pdf/fx_s7000.pdf

DMJ