Afgift på Yam XT600E
Fra : Martin Faulkner

Dato : 10-01-04 07:05

Jeg er den meget glad ejer af en XT600 fra 1995 (uden afgift ) Er der nogen
der har en ide om afgiftens størelse i KR?
PS. ( Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan registrere og forsikrer,
sådan en maskine i et andet EU land F.eks Tyskland eller England, hvor de
åbenbart har det meget mere sjøvt end os i DK!) LONG LIVE EU!
Hilsen Martin F.

Fra : Leif

Dato : 09-01-04 19:15

"Martin Faulkner" <familyfaulkner@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan en maskine i et andet EU land F.eks Tyskland eller England, hvor de
> åbenbart har det meget mere sjøvt end os i DK!) LONG LIVE EU!

Hej Martin

Stil dit ur og derefter går du på www.toldogskat.dk / motor / reg.afgift og
vurd. af brugte motorkøretøjer.

Så kan du se om du kan finde en MC der ligner din

Leif

Fra : XT600

Dato : 21-01-04 09:47

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, så som "straf" får DU
lige et spørgsmål at besvare. Håber det er ok??? Jeg har ligesom dig en
XT 600, dog er min spritny. Jeg vil gerne ha´ lidt mere lyd fra den, er
det noget du har erfaring med? Hvilken potte skal man vælge? Gerne i den
billige ende af skalaen... Skal mc´en dyses om når man sætter en mere
åben potte på?

Mvh. XT 600

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 09-01-04 20:28

Hej Martin,

> PS. ( Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan registrere og forsikrer,
> sådan en maskine i et andet EU land F.eks Tyskland eller England, hvor de
> åbenbart har det meget mere sjøvt end os i DK!)

.... så må man jo håbe, at du ikke bruger *vores* veje! - ÆW, BÆW!

Hilsen
Lars
.... der forøvrigt er EU-tilhænger!

Fra : anders majland

Dato : 09-01-04 20:53

> Jeg er den meget glad ejer af en XT600 fra 1995 (uden afgift ) Er der
> nogen der har en ide om afgiftens størelse i KR?

Mit gæt vil være et sted mellem 15 og 20000kr - Brugte med et par år på
bagen sælges ofte for 40000kr og din er så lidt ældre

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : hms

Dato : 11-01-04 14:33

Hej.

Prøv at gå ind på Told&Skat´s hjemmeside under vurderinger.Der kan du se
hvad der er betalt tidligere på de fleste typer MC.

Gå ind under "Motor" , "Registrering og vurderinger....." ,
"Vurderinger" , udfyld "Art Mærke og Model"

Finder Du ikke lige netop din egen model er der sikker en der er
sammenlignelig.

m.v.h.
hms

http://www.kandu.dk/