/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Suzuki gs450e
Fra : Bjarne Sørensen


Dato : 09-01-04 19:05

data på Suzuki GS 450 E 1984
ønskes



 
 
Hekto (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 09-01-04 19:48

Bjarne Sørensen wrote in news:3ffeed4f$0$29300
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> data på Suzuki GS 450 E 1984
> ønskes
>
450cc,185 Kg,45HK

Nem at køre, nem at skaffe billige stumper til.
Ikke til at slide op!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Ped (10-01-2004)
Kommentar
Fra : Ped


Dato : 10-01-04 01:07

Hekto wrote:

> Ikke til at slide op!
>

Hmm... - jeg købte en '83er der havde gået 7000 km i 1984, og den fik
faktisk boret cylindrene op og sat overstørrelse stempler i allerede ved
26000 km... - og da jeg solgte den ved 41000 km var den klar til det igen...

Men bortset fra det var jeg kanon glad for den. Utrolig letkørt - én man
bliver gode venner med med det samme. Den bragte mig problemfrit til
Sydfrankrig/Nordspanien et år og Syditalien det næste. Og måske er det
her årsagen til det unormale slid skal findes, nemlig en kombination af
lange, nogen gange meget varme ture (d.v.s. utilstrækkelig køling), og
måske utilstrækkelig oliekvalitet. Hvis jeg skulle have en igen, og køre
sydpå på den, ville jeg ubetinget sætte en oliekøler på.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100


Ped (10-01-2004)
Kommentar
Fra : Ped


Dato : 10-01-04 01:11

Bjarne Sørensen wrote:
> data på Suzuki GS 450 E 1984
> ønskes

Fundet på http://www.custombike.org/bike_suzi.htm

SUZUKI GS450E

1987-89, 448cc DOHC twin,
40hp, 105mph, 50mpg, 380lb
Old style twin, not developed since the 70's. Runs well to around 50k
when either the crank bearings or top end play up but there are a
reasonable supply of used bits in breakers. Intrusive vibration and
noisy motor are signs of an engine about to die. Chassis starts to rot
after the third British winter.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100



Allan Bojesen (10-01-2004)
Kommentar
Fra : Allan Bojesen


Dato : 10-01-04 11:09

Bjarne Sørensen wrote:
> data på Suzuki GS 450 E 1984
> ønskes

Data fra Mc-revy er lagt på dk.binaer.motor.

Allan Bojesen



nilsg (22-01-2004)
Kommentar
Fra : nilsg


Dato : 22-01-04 14:21

"Bjarne Sørensen" skrev d. 09-01-04 19:05 dette indlæg :
> data på Suzuki GS 450 E 1984
> ønskes
>
>
Jeg har da en instruktionsbog og måske også en værkstedsmanual "haynes"
-til en 1984 - og har ejet sådan en i 19 år.
hvis du skal bruge potter og andre dele så: LC ræs syd for køge /
enduro@ofir.dk

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste