Restauranter på AOK
Fra : Helle

Dato : 09-01-04 17:23

Hej,

Jeg har førhen brugt AOK en del til at søge restauranter frem, hvis man
skulle prøve noget nyt. Men efter de har lavet lidt om på designet så synes
jeg der er forsvundet en ting, som jeg satte stor pris på. Og jeg vil da
lige høre jer andre om det bare er fordi jeg ikke søger korrekt.
Førhen kunne man ud over prisniveau, åbningstider mv. også se hvilket
"støjniveau" som man kunne forvente. Den funktion var virkelig rar, da jeg
for det meste foretrækker et sted hvor man kan sidde og tale med hinanden og
rent faktisk høre hvad der bliver sagt - og uden at resten af restauranten
kan høre det.
Bruger I andre AOK til at finde restauranter eller findes der et bedre
alternativ ?

--
Venligst
Helle

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 10-01-04 04:30

"Helle" skrev endvidere...

> - Google.com, ja - den har man selvfølgelig undersøgt først.

Nå, så det har du! - Så har du da da da i hvert fald overset Restaurant-
og Spiseguiden..
www.spiseguiden.dk/default.asp

Mvh. Peter W. Bosse

På restauranten:
Er de ingen optræden her - tjener?
Nej - men jeg kan bevæge ørene!
- StormP

Fra : Helle

Dato : 10-01-04 05:48

"Peter W. Bosse" <pwboss@jazzinvalid.dk> wrote in message
> "Helle" skrev endvidere...

> Nå, så det har du! - Så har du da da da i hvert fald overset Restaurant-
> og Spiseguiden..
> www.spiseguiden.dk/default.asp

Nu gik mit indlæg altså også mest på om jeg søgte forkert inde på AOK.
Jeg kender godt spiseguiden.dk - jeg synes ikke den er særlig god, desværre
for ideen er god nok.