Andet multimedie
bentjuul 3670
Spejlvende billeder i InDesign ?
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 14:45

Hvor blev den funktion lige af ???

Skal printer nogle fotos' til T_Shirt transfer, så de skal spejlvendes, men
kan ikke finde funktionen i Indesign...
--
Med venlig løvehilsen
Søren Wind

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 09-01-04 14:58

Hej Søren

Uden at gøre mig "klog" på indesign (bruger Corel's produkter) så bør du
kunne gøre dette i udskrivningsmenuen. Adobe's udtryk for spejlvendt er vist
"vending" hvis det er en DK udgave af ID du har.

Mvh
Anders

Fra : Per Christoffersen

Dato : 09-01-04 15:03

"Søren H. Wind - 8723" <wind(a)2o6.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor blev den funktion lige af ???

Om Der nu er ek 'korrekt' måde at gøre det på er jeg ikke klar ove, men jeg
plejer bare at tage fat i et af hjørnerne af rammen, og hive det over i den
'forkerte' side.
Det virker fint...

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 15:15

2 glimrende forslag..... begge virker perfekt.. tak for det..

Kan blot ikke forstå at funktionen ikke figurer i en menu nogle steder
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 09-01-04 15:35

Søren H. Wind - 8723 skrev:

> Kan blot ikke forstå at funktionen ikke figurer i en menu nogle
> steder

Kig i sidemenuen til Transform-paletten.

Madsen.

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 15:49

> Kig i sidemenuen til Transform-paletten.
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

AHA ! Got it... Tnx....