Andet multimedie
bentjuul 3670
Guldskrift?
Fra : Karsten Nygaard

Dato : 09-01-04 11:21

Til brug af et gavekort vil jeg skrive med en "guldskrift"...

Hvordan får jeg bedst en skrift til at ligne dette?

Har Photoshop 7 og Indesign 2

På forhånd tak.

Karsten

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 09-01-04 11:47
Fra : emj

Dato : 09-01-04 11:51

On Fri, 9 Jan 2004 11:21:15 +0100, "Karsten Nygaard"
<knn-nospam@knn.dk> wrote:

>Til brug af et gavekort vil jeg skrive med en "guldskrift"...
>
>Hvordan får jeg bedst en skrift til at ligne dette?
Kik på
http://studio.adobe.com/
Der er flere actions, der kan klare det for dig.
Hilsen emj

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-04 11:57

"Karsten Nygaard" <knn-nospam@knn.dk> skrev i en meddelelse
> Til brug af et gavekort vil jeg skrive med en "guldskrift"...
>
> Hvordan får jeg bedst en skrift til at ligne dette?

> [...]

Du skal bare huske på at hvis du skal lave denne skrift i guld, så ser det
bedst ud på en mørk baggrund, også når det printes.

Kim Larsen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 09-01-04 12:07

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal bare huske på at hvis du skal lave denne skrift i guld, så ser det
> bedst ud på en mørk baggrund, også når det printes.

Og der skal nok også et glossy foto-pair til for at få det til at se rigtig
godt ud.

/Per