Boot fejl
Fra : Essox

Dato : 09-01-04 10:44

Efter jeg har installeret to nye 120gb diske, og sat dem op i raid 0,1
stopper computeren efter den har bootet, skærmen bliver bare sort, og der
sker intet. Tager jeg så de to nye diske fra, fejler den ikke noget.
Hvad er der galt?
Begge diske bliver fundet i bootprocessen.

Fra : Mikkel

Dato : 09-01-04 10:56

Essox wrote:
> [...]
> der sker intet. Tager jeg så de to nye diske fra, fejler den ikke
> noget. Hvad er der galt?
> Begge diske bliver fundet i bootprocessen.

Scsi, IDE, SATA, Hardware eller software raid, raid 0 eller 1 ?????

Mikkel

Fra : Essox

Dato : 09-01-04 11:04

IDE, raid 1. sorry