Kontaktsteder på nettet.
Fra : LLK

Dato : 09-01-04 00:02

Jeg fik den ide at prøve at samle alle de steder hvor der er et kontaktforum
på nettet.

Måske en underlig ide at få, men tjaa...

Skriv dit link hvis du ser et jeg mangler:

www.scor.dk
www.dating.dk
www.hotter.dk
www.beautifulpeople.dk
www.cafe-flirt.dk

Fra : pepss

Dato : 09-01-04 00:14

"LLK" skrev
> Jeg fik den ide at prøve at samle alle de steder hvor der er et
kontaktforum
> på nettet.
>
> Måske en underlig ide at få, men tjaa...

man skal jo ha tiden til at gå med noget

> Skriv dit link hvis du ser et jeg mangler:

har er lidt til samlingen
http://www.jungledate.dk/jd/datingsites.html

www.cafe-flirt.dk skal da være øverst

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : peter

Dato : 10-01-04 18:55
Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-01-04 10:13

[LLK | Fri, 9 Jan 2004 00:01:31 +0100]

>Jeg fik den ide at prøve at samle alle de steder hvor der er et kontaktforum
>på nettet.

God idé

>Skriv dit link hvis du ser et jeg mangler:

Det ultimative, hvis man altså er homoseksuelt (eller biseksuel):

www.boyfriend.dk

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Rex

Dato : 09-01-04 22:24

On Fri, 09 Jan 2004 10:13:19 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>[LLK | Fri, 9 Jan 2004 00:01:31 +0100]

>God idé

>Det ultimative, hvis man altså er homoseksuelt (eller biseksuel):
>
>www.boyfriend.dk

Jepper denne side er kanon...*SF*

Fra : Milea

Dato : 09-01-04 13:07

www.superkontakt.dk
www.love.dk
www.netdating.dk
www.netdate.dk

> www.scor.dk
> www.dating.dk
> www.hotter.dk
> www.beautifulpeople.dk
> www.cafe-flirt.dk

Mvh. Milea

Fra : Snakey

Dato : 09-01-04 20:41

Hey

> Skriv dit link hvis du ser et jeg mangler:

www.farmerdating.dk :))))

Snakey

Fra : Lauridsen

Dato : 09-01-04 21:46