Andet multimedie
bentjuul 3670
3D præsentation af linier
Fra : Viggo Brøndegaard Ni~

Dato : 08-01-04 23:34

Kære gruppe

Jeg har brug for et simpelt 3D præsentations program, hvor jeg kan se en
matematik-agtig figur fra forskellige vinkler mm. Figuren består kun af
linier og ingen flader.

Inddata til programmet kommer fra et Excel-ark og kan således være en
Ascii-fil. Inddata består af omkring 100 liniestykker i 3D med start og slut
koordinater (x,y,z).

Har nogen ideer til et program, som jeg kan anvende?

Mvh. Viggo Brøndegaard

Fra : TommyF

Dato : 09-01-04 08:38

On Thu, 8 Jan 2004 23:34:06 +0100, "Viggo Brøndegaard Nielsen"
<No_spam_to_me@invisible> wrote:

> [...]
>koordinater (x,y,z).
>
>Har nogen ideer til et program, som jeg kan anvende?
Ikke direkte, men nok et eller andet CAD program.
Prøv at spørge i dk.edb.cad hvis du ikke allerede har prøvet det.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------