MC-Revyen - download??
Fra : Flemming & Tina

Dato : 08-01-04 21:53

Hej NG!!

For ca. 2 år siden fik jeg et link til et sted, hvor man "kvit og frit"
kunne downloade alle årgangene af MC-revyen helt tilbage fra '74 og frem til
nu, som win-zip filer. Jeg fik kun DL de første 4 årgange og nu kan jeg ikke
længere finde sedlen med siden på og jeg kan heller ikke finde den på
nettet. Er der nogen der kender denne side (eller et "andet" sted), så er
jeg MEGET interesseret.

På forhånd tak

MVH Flemming

Fra : K

Dato : 09-01-04 00:15

"Flemming & Tina" <flemmingtina@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> længere finde sedlen med siden på og jeg kan heller ikke finde den på
> nettet. Er der nogen der kender denne side (eller et "andet" sted), så er

ca. april-maj måned 2003 der blev sitet lukket ned hvor den lå til fri
download, mig bekendt ligger de ingen steder mere.

nogle biblioteker har dem dog på deres hjemmeside, men der koster det penge
:-/

Fra : Esben Bøll

Dato : 09-01-04 15:53

Du kan altid gå på biblioteket og låne deres pc.
der kan de logge ind på denne side.
der ligger de alle sammen.
http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/mc-revyen.shtml

MVH Esben

Fra : Armand

Dato : 09-01-04 20:23

"K" <potz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ca. april-maj måned 2003 der blev sitet lukket ned hvor den lå til fri
> download, mig bekendt ligger de ingen steder mere.

Til gengæld skulle det undre mig meget om ikke at du får tilbudt dem på
CD-ROM privat inden længe, så vær vis på at din svaradresse er korrekt!

--
Armand.
(der med tiden har fået mange gode sager tilsendt frit og kvit og uden

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-01-04 23:03

Armand wrote:

> Til gengæld skulle det undre mig meget om ikke at du får tilbudt dem på
> CD-ROM privat inden længe, så vær vis på at din svaradresse er korrekt!

Flemming har fået en url, hvor den ligger et par dage endnu
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Bonnier's Forlag

Dato : 09-01-04 23:54

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Flemming har fået en url, hvor den ligger et par dage endnu
> --
> mvh Jes Vestervang

Det link er jeg også interesseret i tak !

H.Lassen

Fra : Jan

Dato : 10-01-04 00:04

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> wrote in message
> Flemming har fået en url, hvor den ligger et par dage endnu
> --
> mvh Jes Vestervang

Hejsa.

Hvad var det lige den url var ?

På forhånd tak

Jan

Fra : N/A

Dato : 10-01-04 00:13

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-01-04 00:13

Bonnier's Forlag wrote:

> Det link er jeg også interesseret i tak !

Det får du da ikke, Hr. Lassen Af en mand der arbejder på et forlag,
burde du også at have bedre styr på din tegnsætning
--
mvh Jes Vestervang

Fra : K

Dato : 10-01-04 11:02

> [...]

> Det får du da ikke, Hr. Lassen Af en mand der arbejder på et forlag,
> burde du også at have bedre styr på din tegnsætning

hehe, du er ikke lige sådan at narre Jes

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-01-04 13:19

K wrote:

> hehe, du er ikke lige sådan at narre Jes

Jeg er skarp som et viskelæder
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-01-04 14:29

> Det får du da ikke, Hr. Lassen Af en mand der arbejder på et forlag,
> burde du også at have bedre styr på din tegnsætning
> --
> mvh Jes Vestervang

Jeg arbejder ikke på noget forlag.......
jesperUDatMEDsundbynetDETdk
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 11-01-04 19:21

Nogen der har set 2002 / 2003 / 2004

Hilsen Gasse

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-01-04 19:54

Kaj Gasseholm ... To respond by E-mail remove zerocrap from address wrote:

> Nogen der har set 2002 / 2003 / 2004

Kun på papir
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-01-04 23:27

> Nogen der har set 2002 / 2003 / 2004

Hej Gasse

2002 er set derude et sted. 2003 er ikke lave s.v.j.v. og 2004 udkommer
først en gang i april eller sådan noget.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Henning

Dato : 12-01-04 19:28

> 2002 er set derude et sted. 2003 er ikke lave s.v.j.v. og 2004 udkommer først en gang i april eller sådan noget.

http://www.motorradonline.de/mrd/bikes

Henning.

Fra : brobaek

Dato : 11-01-04 20:09

Mon jeg ydmygt kan bede om samme url...

Mvh
Martin

Fra : SpeedAbuser

Dato : 18-01-04 20:16

"Jes Vestervang" skrev d. 09-01-04 23:03 dette indlæg :

> Flemming har fået en url, hvor den ligger et par dage endnu
> --
> mvh Jes Vestervang

Jag är också intresserad av den länken! Vad är det för URL?
Tack på förhand.

MVH Anders

http://www.kandu.dk/

Fra : lakpe5614

Dato : 27-01-04 10:00

> Flemming har fået en url, hvor den ligger et par dage endnu
> --
> mvh Jes Vestervang

Heyyy læste lige denne meget meget interessante dialog. Jeg vil
ualmindelig meget gerne modtage et sådant link. Eller eventuelt en
CD-ROM....?Hvis der er nogen der kan hjælpe med det.

Mvh Lasse

http://www.kandu.dk/

Fra : OldSmurf

Dato : 27-01-04 14:00

Snip
> download,
> CD-ROM privat
Snap

mere Snip
> gerne modtage et sådant link. Eller eventuelt en
> CD-ROM...
Snap

Og hvor længe tror i at forlaget har råd til udgive nye revyer når de
distribueres på denne måde?

/Jens

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-01-04 15:15

OldSmurf wrote:

> Og hvor længe tror i at forlaget har råd til udgive nye revyer når de
> distribueres på denne måde?

Så længe de digitale kopier er tre årgange bagud, tror jeg nu ikke at det
gør det store.
--
mvh Jes Vestervang