Harley på TV, samme program ?
Fra : Bjørn S

Dato : 08-01-04 21:11

Så tilfældigvis siste kvarter eller så af dette på TV2 Sverige ;
"En motorcykel fra A til Z
Norsk reportage. Norske Bjørn Aukan bygger motorcykler helt fra bunden
af."
Er det det samme program som tidligere har været omtalt her på
gruppen. Man så dels hans opbygging i Norge, derefter tog han stumperne med
til USA og samlet dem sammen med far og søn Graham, fik dyret synet, og
kørte rundt i Daytona Beach til en eller anden october-mc-festival.

Hvis ikke er den da en kig værdt hvis den bliver genudsendt.

--
/Bjørn

Fra : Martin Ley-Frantsen

Dato : 08-01-04 22:12

<Hvis ikke er den da en kig værdt hvis den bliver genudsendt.

Det er et stykketid siden at de sendte den på Dr 1 mener jeg
men helt sikkert et kig værd hvis man ikke har set det.

Martin Ley-Frantsen

Fra : Richard

Dato : 08-01-04 22:53

Bjørn S wrote:

> Så tilfældigvis siste kvarter eller så af dette på TV2 Sverige ;
> "En motorcykel fra A til Z
> Norsk reportage. Norske Bjørn Aukan bygger motorcykler helt fra bunden
> af."

Ditto, hyggelig udsendelse, HD eller ej

> [...]
> til USA og samlet dem sammen med far og søn Graham, fik dyret synet, og
> kørte rundt i Daytona Beach til en eller anden october-mc-festival.

Det slog mig, at mine US frænder i Yahoos GB500-gruppe ofte jamrer over,
at de ikke på nogen måde - eller kun overmåde vanskeligt - kan
privatimportere og få godkendt cykler, der ikke er typegodkendt i USA. Og
her kommer en nordmand med en "HD" med meterlang forgaffel og stel, han
selv har bygget, og får den tilsyneladende godkendt og indregeistreret i
Florida efter en kort besigtigelse, der hovedsagelig går ud på at
kontrollere motornummeret. Måske er det en formildende omstændighed i
myndighedernes øjne, at den er bygget over en amerikanskproduceret motor,
omend ganske overboret - det smager i så fald af protektionisme, så det
basker IMHO

Men idéen om at skille cyklen ad i hoveddele, emballere dem godt, tage den
med som bagage i flyet, samle og køre huer mig nu egentlig. Især hvis man
kan låne en motor derovre; resten vejer jo ikke så meget

---
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : JBM

Dato : 09-01-04 01:15

"Bjørn S" skrev

> Hvis ikke er den da en kig værdt hvis den bliver genudsendt.
>
> --

Den genudsendes på SV1 mandag 12.1. kl. 13.10

mvh Jan