Lånehajer efterlyses
Fra : jonas2900

Dato : 08-01-04 18:35

Lånehajer efterlyses.

Jeg har et akut behov for 30.000 - hvor finder man en lånehaj?
Dette er 100% seriøst - jeg SKAL bruge de penge, og er villig til at
betale en høj kurs.

Ingen sikkerhed gives

::::::::::::::::::::::::::::::::
Jonas2900@@ofir.dk - Hellerup - DK

Fra : mullerman

Dato : 08-01-04 18:52

"jonas2900" <jonas2900@@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et akut behov for 30.000 - hvor finder man en lånehaj?
> Dette er 100% seriøst - jeg SKAL bruge de penge, og er villig til at

prøv din lokal avis eller de gule sider, de plejer jo ikke ligefrem at gemme
sig....
da jeg boede i brønshøj og fik lokalavisen der var der tit annoncer i hvor
der blev tilbudt lån på op til 200.000 uden at man skulle stille garanti...
prøv evt at søge på google.... lån + uden sikkerhed

hehe

Fra : jonas2900

Dato : 08-01-04 19:15

On Thu, 8 Jan 2004 18:51:30 +0100, "mullerman"
<billetter2003@yahoo.com> wrote:

> [...]
>der blev tilbudt lån på op til 200.000 uden at man skulle stille garanti...
>prøv evt at søge på google.... lån + uden sikkerhed

Problemet er at jeg er røget i RKI, og det er det pengene skal bruges
til. Der er ikke nogen der tilbyder at låne til folk der står i i RKI

Fra : mullerman

Dato : 08-01-04 19:24

> Problemet er at jeg er røget i RKI, og det er det pengene skal bruges
> til. Der er ikke nogen der tilbyder at låne til folk der står i i RKI

Jo, det er der llige netop, og det er tit det de annoncerer med.... prøv de
gule sider... www.dgs.dk eller google... lån + rki

Martin

Fra : Ivar

Dato : 10-01-04 16:25

mullerman skrev:

> Jo, det er der llige netop,

Det må man kalde risiko-villig investering. Hvordan kan de få
en sådan forretning til at løbe rundt?

Ivar

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-01-04 16:34

Ivar wrote:

> Det må man kalde risiko-villig investering. Hvordan kan de få
> en sådan forretning til at løbe rundt?

Det er vel ikke særligt kompliceret:

Satse på at en del trods alt betaler lånet tilbage. + høje renter.

Det kræver en meget høj rentesats. Men det er der tilsyneladende kunder
til. Som Jonas...!

Jeg formoder Jonas er ude i _alvorlige_ problemer. Det er vel det
allersidste mulighed hvis man vil betale 20 - 30 - 40% rente.???

Og - ikke mindst - med risikoen for at møde et tæskehold.!

Mvh. Jørgen

Fra : Ivar

Dato : 10-01-04 18:59

Jørgen Rasmussen skrev:

> Jeg formoder Jonas er ude i _alvorlige_ problemer. Det er vel det
> allersidste mulighed hvis man vil betale 20 - 30 - 40% rente.???

Selvom renten er 33% skal mindst 3 ud af 4 betale hvis det
blot skal være antydningen af forretning i det.

> Og - ikke mindst - med risikoen for at møde et tæskehold.!

Det kan være at det er forklaringen. De må under alle omstændigheder
være meget skrappe med at indrive deres penge.

Ivar

Fra : mullerman

Dato : 08-01-04 19:26