Yamaha 4g
Fra : Kenneth Petersen

Dato : 08-01-04 16:39

min yamaha vil ikke køre når der er vådt/fugtigt på vejen.. vandet står op
på tændrør og hætte og så går den ud.. og strter først lidt efter.. ved godt
en stænkklap kan tage det værste men skal jeg finde en anden slags
tændrørshætte? køre lige nu med en alm sort en af plastik..

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-01-04 00:12

Kenneth Petersen (dsl121439@vip.cybercity.dk) skrev følgende:
> [...]
> efter.. ved godt en stænkklap kan tage det værste men skal jeg finde
> en anden slags tændrørshætte? køre lige nu med en alm sort en af

Du kan evt. rense det godt af, og lade det tøre. Giv det så noget
siliconespray til sidst.

Husk, at jo mere skidt der sidder på, jo mere vand bliver der også hængende.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-04 23:49

skal jeg finde en anden slags
> tændrørshætte? køre lige nu med en alm sort en af plastik..

Sidder der gummi på den tændrørshætte? så den er tæt mellem tændrørshætte og
tændrør?

René

Fra : Kenneth Petersen

Dato : 11-01-04 05:10

Ja.. men det er lidt stift i betrækket..
overvejer en merrit hætte den af metal.. er det noget der virker?

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 13:07

> Ja.. men det er lidt stift i betrækket..
> overvejer en merrit hætte den af metal.. er det noget der virker?

Jeg har altid kørt med den gummi hætte, der er gummi på der hvor tændrøret
er trykket i , og hvor ledningen er skruet på?, hvis der er så prøv den du
snakker om, og se om det hjælper, men der burde jo ikke være der props er
hvis begge gummi hætter slutter tæt

René