piercing og amning
Fra : Peter Holm

Dato : 08-01-04 16:31

Hejsa.
Kan man amme helt normalt, hvis man har haft en piercing i brystvorterne?

Mvh
Peter

Fra : P.N.

Dato : 08-01-04 17:56

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Kan man amme helt normalt, hvis man har haft en piercing i brystvorterne?
>
> Mvh
> Peter

Ork ja jeg ammede mine to første efter at have haft piercing i begge
brystvorter.

MVH Poul

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 08-01-04 18:35

P.N. wrote:

> "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> Ork ja jeg ammede mine to første efter at have haft piercing i begge
> brystvorter.
>
> MVH Poul

Ellers godt klaret af en der hedder Poul. Undskyld, jeg kunne ikke
dy mig.

Marianne Feddersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-04 18:50

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev :

>Ork ja jeg ammede mine to første efter at have haft piercing i begge
>brystvorter.
>
>MVH Poul

Har du fået lavet en kønsskifteoperation siden da?
--
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 08-01-04 19:16

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Har du fået lavet en kønsskifteoperation siden da?

Nu holder i sq, jeg falder af stolen *LOL*

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 18:13

Henning Lund wrote:

> Nu holder i sq, jeg falder af stolen *LOL*

ja, det er godt nok helt vildt sjovt.
Nå nu vil jeg finde nogen gamle Linie3-bånd frem og se dem - så skal jeg
love for at jeg rigtig skal hyle af grin hele aftenen. Og har jeg ikke fået
nok, så kommer der nok et par genudsendelser med Finn Nørdbygård jeg kan
skrige af grin til bagefter.

- som beklager at have stillet et seriøst spørgsmål i dette forum.

Fra : Wonder

Dato : 09-01-04 18:38

Hej Peter.

Man kan læse om Piercing og Amning her:
http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=1949

Venligst
Wonder

Fra : Kenneth F.

Dato : 08-01-04 21:13

sjove brystvorter du har

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-01-04 22:03

On Thu, 8 Jan 2004 17:56:13 +0100, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

Æhh Poul .......

>Ork ja jeg ammede mine to første efter at have haft piercing i begge
>brystvorter.
>
>MVH Poul

nu er dte jo mest et mande navn ..... men hwa fan alt er jo muligt -
men hvis vi nu går ud fra du er en mand ....så tror jeg sgu da ikke
man kan amme ???
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Bæ9

Dato : 24-01-04 23:06

Gi nu manden et seriøst svar om man kan amme efter en piercing i
brystvorterne!

Ja, det kan man, men skal man amme et barn _med_ en piercing i brystvorten,
skal man passe på hvis barnet har bøjler på tænderne!!

Bæ9

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-04 23:48

"Bæ9" <da.go.d@do> skrev :

>Gi nu manden et seriøst svar om man kan amme efter en piercing i
>brystvorterne!

Det var Poul vi svarede på og lavede lidt grin med.

En mand kan da ikke amme med eller uden piercing.

Ellers er der et eller andet jeg ikke er klar over.
--
Knud