minitelefon
Fra : Sørensen

Dato : 08-01-04 16:21

Mener at have set en telefon bestående af et lille tastatur og et headset
(muligvis Doro) er der een der ved hvor De kan købes ?, gerne online.

vh.
Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 16:43

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> Mener at have set en telefon bestående af et lille tastatur og et headset
> (muligvis Doro) er der een der ved hvor De kan købes ?, gerne online.

TDC telebutikken havde på et tidspunkt en telefon der passer til den
beskrivelse.
Jeg mener den hed Doro Petite og kostede omkring kr. 100,-!
Måske har de den stadig!

Helmut Lotti

Fra : Mark Beaumont

Dato : 08-01-04 17:23

Sørensen wrote:
> Mener at have set en telefon bestående af et lille tastatur og et
> headset (muligvis Doro) er der een der ved hvor De kan købes ?, gerne
> online.

Hvis det er "Doro Petit" du tænker på, så er den udgået.
Måske kan du være heldig, at finde en forhandler som stadig har den.

Du kan se et billede af Doro Petit på
http://www.abc.no/isdnanaloge/Doro/doropetit.htm

Vh Mark

Fra : Grev Dracula

Dato : 11-01-04 10:31

Jeg har købt min "Doro Petit" hos FONA for ca 1½ år siden. Den
fungerer glimrende med et headset.

On Thu, 8 Jan 2004 16:21:04 +0100, "Sørensen" <no@i.dont> got up,
slammed his beer jug into the table and hollered:

Fra : Sørensen

Dato : 11-01-04 12:37

"Grev Dracula" <alpha@praxinfo.dk> skrev
> Jeg har købt min "Doro Petit" hos FONA for ca 1½ år siden. Den
> fungerer glimrende med et headset.

Den sælges desværre ikke mere så jeg må ud på brugtmarkedet.

vh.
Sørensen

Fra : Grev Dracula

Dato : 11-01-04 13:04

Prøv evt hos
Würtz Radio - Tv & Computer - Frederiksborggade 31 - Kbh
http://www.wr.dk/