Langt ude
Fra : Lobais

Dato : 08-01-04 13:47

Hvad er idéen i at man på en side som html.dk har bannere der lover ting
som "Hjemmeside uden programmering"?
http://html.dk/

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : pepss

Dato : 08-01-04 13:54

"Lobais" skrev
> Hvad er idéen i at man på en side som html.dk har bannere der lover ting
> som "Hjemmeside uden programmering"?
> http://html.dk/

ikke fordi jeg ved hvad det har med html at gøre men er det ikke være at de
har popup reklamer når de nu har lavede denne artikel
http://html.dk/artikler/00034/ ?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Per Christoffersen

Dato : 08-01-04 14:01

"Lobais" <thomas@ahle.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er idéen i at man på en side som html.dk har bannere der lover ting
> som "Hjemmeside uden programmering"?

Jeg skal ikke kloge mig alt for meget på hvilken markedsføringsstrategi, der
ligger bag, men det kunne jo være, at man var ude efter folk, som ikke har
en hjemmeside, og tror at for at få en, så skal de først lære sig HTML.
Når de så prøver på det (feks. via html.dk), så mødes de af et tilbud om at
kunne springe det over...

/Per

Fra : jopa

Dato : 08-01-04 14:04

Lobais <thomas@ahle.dk> skrev bla:
> Hvad er idéen i at man på en side som html.dk har bannere der lover
> ting som "Hjemmeside uden programmering"?
> http://html.dk/

Jo html.dk skal vel bruge penge derfor reklamer på deres sider.
Surftown har vel blot købt licens til et Sitestudie CMS som de tilbyder
folk.
Syntes jeg da personligt er en udemærket ide til selv at kunne lave en
hjemmeside som kan tilgåes og redigeres online.

--
Mvh. John www.web-templates.dk
www.johns-web.dk www.jp-web.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 08-01-04 15:09

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Syntes jeg da personligt er en udemærket ide til selv at kunne lave en
> hjemmeside som kan tilgåes og redigeres online.

Reklamerner er jo årsagen til at de flere tusinde brugere som html.dk
har kan nyde godt af deres service gratis.
Men OK det er bare at have pop-up blockeren slået til når man går ind på
siden. Så er det på ingen måde generende

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne