Overskrift på alle udprintede sider
Fra : Berit Kubel Andrease~

Dato : 08-01-04 10:57

Hejsa til jer

Kan man gentage en overskrift på alle ens udprintede sider, hvis
den html-side man printer ud, vil strække sig over flere
papir-sider.
Jeg ved godt at "title" i head vil stå på alle udprintede sider,
men den ønsker jeg til gengæld ikke på mine sider.
Hvis det evt. kan lade sig gøre vha. css ville det være super.

mvh

Berit

1000 kys til den der kommer med svaret

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 08-01-04 11:12

Berit Kubel Andreasen wrote:

> [...]
> men den ønsker jeg til gengæld ikke på mine sider.
> Hvis det evt. kan lade sig gøre vha. css ville det være super.

Det skulle være muligt med CSS2 paged media, men i praksis er det endnu ikke understøttet af
nogen browser.

Se læsligt beskrivelse
http://www.w3schools.com/css/css_ref_print.asp
eller fra W3C "CSS2 Paged media"